7 Reacties

4 maanden geleden

Wat wij hier doen is vaak bij ons in bed in slaap laten vallen en daarna overleggen na haar eigen bedje. Moet er wel bij zeggen dat ze al sinds 3 maanden in haar eigen kamer slaapt en ook zonder voeding. Alleen door denk een sprong/slaapregressie/tandjes/noem maar op, word ze vaak wakker en is het krijsen. Dan leggen we d’r weer bij ons. Soms is dit 1x per avond/nacht, soms 2, soms niet. Niet helemaal dezelfde situatie maar misschien helpt het je. Weet niet of hij overdag wel in zijn eigen bed/kamer slaapt, anders zou je daar eerst mee kunnen beginnen. Succes!🍀

4 maanden geleden

Misschien kan zijn dutjes overdag al in zijn kamertje laten doen? Of eerst even in zijn eigen bedje bij jou op de kamer snachts? En dan zijn bedje verhuizen? Zodat er niet teveel in één keer veranderd. En als het voor jou even te veel wordt om er energie in te steken 's avonds zou ik borstvoeding geven en vervolgens papa hem inslaap laten wiegen?

4 maanden geleden

Zou proberen eerst af te bouwen met borstvoeding en proberen hem te troosten zodra hij overstuur raakt. Als je alles in een keer aanpakt lijkt het me teveel voor jullie baby. Daarna kan je indd beginnen met ledikantje op jullie kamer , overdag dan uiteindelijk ledikantje op zijn eigen kamer en uiteindelijk ook savonds. Misschien helpt het om wat vaker op zijn kamertje door te brengen , even spelen etc. Sws zal je ergens de energie vandaan moeten halen om door te zetten. Zodra ze door hebben dat ze hun zin krijgen als ze door blijven gaan zullen ze daar gebruik van maken. Je hoeft hem echt niet te laten huilen (ben ik zelf ook geen voorstander van) maar probeer hem op een andere manier te troosten door bv speentje te geven , te knuffelen , even naast z'n bedje blijven en zingen.. even uitvogelen waar hij rustig van wordt. Veel succes mama you got this 🩵

4 maanden geleden

Mocht je er inderdaad voor kiezen eerst om hem over te leggen en het is een lichte slaper zou ik net als in het begin het bedje even voorverwarmen misschien met een kruikje zodat hij niet van warm naar koud gaat

4 maanden geleden

Wij hebben de cosleeper steeds een stukje verder richting de deur verplaatst. In een heel rustig tempo. Toen ze eenmaal bijna bij de deur sliep, hebben we de dutjes overdag op haar eigen kamer gedaan, en dat ging toen zo goed, dat ze eigenlijk heel snel daarna ook de nachten op haar eigen kamertje kon slapen.

4 maanden geleden

Bedankt iedereen voor de reacties! Ik ga ermee aan de slag..

4 maanden geleden

Een tetradoek de hele dag op je lichaam dragen en dan in z´n bedje leggen voor de nachts. Daar zit dan jou geur in ;)