8 Reacties

4 maanden geleden

Als ze pijn heeft en daarom niet wil eten kun je een half uurtje voor het eten wat dentinox op haar tandvlees doen. Je kunt ook proberen om stukjes te geven, dit gaat er hier makkelijker in. Bespreek dit vooral met het consultatiebureau of de huisarts, want afvallen is niet de bedoeling’

4 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Als ze pijn heeft en daarom niet wil eten kun je een half uurtje voor het e ...
bedankt voor je reactie ik zal het even zo proberen. is het normaal groene ontlasting (dunne) ?

4 maanden geleden

Hallo Hoop dat het snel beter gaat met je kleintje. Ziek zijn met corona is niet makkelijk voor lichaam,zeker voor de kleine. Bij veel vragen bel altijd huusaarts of consultatie bureau. Zijn uiteraard mensen die goed ingelicht zijn en advies geven. Hoop dat het snel beter gaat met je kleine.

4 maanden geleden

Reactie op Sindel

Hallo Hoop dat het snel beter gaat met je kleintje. Ziek zijn met corona i ...
bedankt voor je reactie, huisarts en consultatiebureau geven alleen maar advies om dit af te wachten we zijn al inmiddels 3/4 veder. Ik zal strakjes even de huisarts bellen kijken of er toch een onderzoek gedaan kan worden . ik hoor heel dag rommelende darmen.

4 maanden geleden

Toevallig heeft mijn kleine van 9 maanden vorige week corona gehad en wil ook geen hapjes meer 😅👀

4 maanden geleden

Reactie op Yassiehb

Toevallig heeft mijn kleine van 9 maanden vorige week corona gehad en wil o ...
ja dit is echt vreselijk zeg 😕

4 maanden geleden

Misschien eerst ook extra melk geven als ze dat wel wil? Zodat ze in elk geval op gewicht blijft en voldoende binnenkrijgt. Maar inderdaad, zeker bespreken met huisarts/cb

4 maanden geleden

Reactie op LM42

Misschien eerst ook extra melk geven als ze dat wel wil? Zodat ze in elk ge ...
inderdaad melk drinkt ze gewoon goed. ik ben gisteren bij de huisarts geweest volgens arts gaat dit even duren en advies is gewoon blijven hapjes proberen al wil ze niet. 😬