27 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Rianne1t
Oef, sinds een paar weken al. Dat klinkt heel pittig! Ben je niet bang dat ...
Yup daar ben ik ook een beetje bang voor, maar omdat niets anders werkt zie ik geen andere mogelijkheid dan dit te doen. Ik luister een hele fijne podcast waarin eigenlijk heel mooi uitgelegd wordt dat je kindje je nodig heeft en dat dit is wat het is. Mijn dochter heeft altijd al moeite gehad met slapen, denk vanwege haar karakter en temperament dus ik heb mij er een beetje bij neergelegd dat dit voorlopig zo blijft en uiteindelijk komt het wel weer goed. Er is geen kind van 16 die nog bij zijn of haar ouders in bed of op de arm slaapt hahaha
8 maanden geleden
Hoi hoi, wij hadden dit eerst ook. Ik ben op het internet opzoek gegaan en kwam erachter dat als je je kindje op de zij (eerst de billen, rest van het lichaam en dan het hoofdje, nog steeds op de zij) je kindje in de diepe slaap blijft. Het schijn dat die geborgenheid in die houding is. En als je ze op de rug in bed weglegt wordt de schrik reflex getriggerd. Als je op YouTube "kindje op de zij wegleggen" intikt, wordt dit in het eerste filmpje goed uitgelegd. Succes!!
6 maanden geleden
Klinkt herkenbaar. Ons zoontje (6mnd) sliep altijd erg goed. Sinds enkele dagen ook krijsen als we hem neerleggen om te slapen. Hoe gaat het inmiddels hij jullie?
6 maanden geleden
Reactie op JacquelineNov
Klinkt herkenbaar. Ons zoontje (6mnd) sliep altijd erg goed. Sinds enkele d ...
Sorry voor de late reactie! Bij ons gaat het gelukkig nu een heel stuk beter. Ons zoontje had en heeft het blijkbaar nodig om zelf in slaap te vallen. Hij wordt juist liever niet meer in slaap gewiegt. Soms huilt hij wel voordat hij gaat slapen maar we blijken hem er juist niet bij te helpen als we hem dan oppakken. Hoe gaat het ondertussen bij jullie?
6 maanden geleden
Reactie op Rianne1t
Sorry voor de late reactie! Bij ons gaat het gelukkig nu een heel stuk bete ...
Ah goed te horen. Hier gelukkig ook weer goed. Huilt eventjes maar valt dan snel zelf in slaap.