20 Reacties
één maand geleden
Bij ons ook, maar overdag wilt zij het wel inhalen en slaapt in de ochtend bijna 2 uur en in de middag soms ook. Misschien schakelen naar 1 lang slaapje? In de nacht voel ik mij machteloos. Wakker en niet meer stoppen met huilen. Duurt gemiddeld 2 uurtjes en dan valt ze met moeite in slaap.
één maand geleden
Wij hadden dit ook tot een week geleden… twee pittige weken en toen was het voorbij 😃🤞🏼
één maand geleden
Reactie op MilouCL
Wat fijn om te lezen dat hij niet de enige is. Onze zoon wordt woensdag 1 j ...
Ohhh wat fijn! En ook fijn dat je deze topic hebt geopend want wist echt niet meer wat er aan de hand was. Onze zoontje slaapt nu ook alweer door 🥳 hopelijk ook gauw voor de anderen
één maand geleden
Hoe lang heeft het bij jullie ongeveer geduurd?
Onze goede slapen is rond 10 maanden ineens minder gaan slapen en nu ook erg slechte nachten helaas. Over 2 weken 1 jaar
één maand geleden
Hier ook over 2 weken 1 jaar en zo’n 2,5 uur wakker in de nacht. Slopend😭
één maand geleden
Pfff jaa hier ook de laatste week drama, ene nacht slaapt ze wel redelijk goed door word wel een paar keer wakker maar dan valt ze ook weer in slaap en de andere nacht is ze gewoon ineens klaar wakker. Ik had nu zelf het idee dat ze misschien honger heeft omdat ze haar hapjes ook wat slechter eet vooral het avond eten. En flessen gaven we ook iets minder omdat ze opgegeven moment elke keer wat liet staan maar ze is zo gegroeid de laatste paar dagen dat de flessen er weer makkelijk in gaan. Dus gaan weer over op wat meer, kijken of dat helpt dat ze snachts weer beter gaat doorslapen ondanks de regressie waar ze wss in zit.
één maand geleden
Reactie op sanne101291
Hoe lang heeft het bij jullie ongeveer geduurd?
Onze goede slapen is rond ...
Bij ons ongeveer 2 weken echt heel slecht en nu valt het mee! Soms een nacht doorslapen maar ook af en toe een nachtje wat minder. Niet meer zo erg als vorige week ;). We zitten dus nu in week 3.