5 Reacties

6 maanden geleden

Wat moet ik mij hier bij voorstellen haha? Zie baby's van 6 maanden nog niet echt dansen xd

6 maanden geleden

Reactie op 19Ramona95

Wat moet ik mij hier bij voorstellen haha? Zie baby's van 6 maanden nog nie ...
Dit is een stukje tekst van de site van de dansschool in IJsselstein. Babydansen is dé manier voor baby’s vanaf 6 maanden om de wereld van dans samen met (groot)ouders te ontdekken. Spelenderwijs dansen, bewegen, zingen, muziek maken en kroelen… Samen genieten! De les kent een vaste structuur waarin dansen, zingen, muziekinstrumenten, spelelementen en knuffelen een rol spelen. Bewegen op een mat wordt afgewisseld met dansen door de ruimte. Een herkenbare start en afsluiting van de les bieden veiligheid. Babydansen stimuleert de motorische en taal ontwikkeling van baby’s. Daarbij worden ze sociaal gestimuleerd om met dans contact met andere kinderen te maken. Muziekinstrumenten en attributen prikkelen de zintuigen, expressie en creativiteit. Daarnaast zijn de (groot)ouders bij deze les ook lekker in beweging! Neem gerust een draagzak of doek mee. Tussendoor een fles of fruit geven? Een luier verschonen? Geen probleem. Dat hoort erbij en mag de pret niet drukken!

6 maanden geleden

Ik zou ook eens zoeken naar Muziek op schoot. Hetzelfde idee alleen dan wellicht iets minder dansen, maar wij bewegen veel op de muziek tijdens de muziek op schoot lessen

6 maanden geleden

http://www.conmoto-muziektherapie.nl/muziek-op-schoot.html

6 maanden geleden

Reactie op AnnikaOS

Ik zou ook eens zoeken naar Muziek op schoot. Hetzelfde idee alleen dan wel ...
Bedankt voor de tip. Ga ik zeker even naar kijken 🙂