11 Reacties
7 maanden geleden
Oefff jeetje.. wij hebben ook het nunki lakentje en dat gaat nog goed, maar zonder zouden we precies hetzelfde hebben. Misschien een optie om het lakentje nog strakker te doen?
7 maanden geleden
Hoeveel slaapjes doet ze? Eentje minder proberen misschien als het er nog 3 zijn
7 maanden geleden
Ons zoontje gaat ook heel zijn bedje door. Elke keer als hij op zijn buik rolt, leggen we hem gelijk weer terug op zijn buik zodra hij laat zien dat hij zijn hoofdje niet neer gaat leggen haha. Soms moeten we hem 10x terugdraaien voordat hij gaat slapen, andere keren maar 1x. Als hij door blijft gaan leg ik hem vaak nog even aan, dan valt hij meestal aan de borst in slaap.
‘S avonds slaapt hij in een ledikantje naast ons bed, dan leg ik vaak mijn hand op zijn buikje en kan hij alleen van zij naar zij maar niet verder rollen, dit helpt vaak ook!
7 maanden geleden
Reactie op Fem.
Ons zoontje gaat ook heel zijn bedje door. Elke keer als hij op zijn buik r ...
Snacht valt ze ook altijd aan de borst inslaap gelukkig, dus dan hebben we dit gevecht gelukkig niet. Het gaat echt om 's avonds en overdag. Dan valt ze dus ook echt niet aan de borst inslaap. Tegenhouden zou ik kunnen proberen. Dat hebben we nog niet gedaan.
7 maanden geleden
Wij hebben hier ook veel gedoe mee gehad. Meestal waren we letterlijk 1 tot 2 uur bezig. Wat bij ons wel hielp om frustratie tegen te gaan is om haar soms gewoon even een kwartiertje in bed te laten rollen (wel in het donker). Ze werd daar toch wel moe van en daarna legden we haar weer goed (speen in, lakentje om haar heen, bedje schudden, zingen...). Gaat ze echt niet slapen? Dan soms een kwartiertje weer uit bed proberen. En voor ogen houden dat ze het zelf niet express doen allemaal. Het gaat weer over !
7 maanden geleden
Reactie op Mamainlovewithbaby
Wij hebben hier ook veel gedoe mee gehad. Meestal waren we letterlijk 1 tot ...
Ja ze vind het reuze interessant dat ze ook in der bedje kan spelen haha. Hopelijk is het inderdaad een fase en gaat snel bedenken dat ze beter kan slapen in der bedje haha.