5 Reacties

7 maanden geleden

Hey, Ja dat herken ik zeker mijn dochtertje heeft dat ook gehad toen ze een paar weken oud was, spruw kan heeel veel pijn doen zij heeft er toen zelfs een kuurtje voor gehad omdat zij ook niet meer dronk. Dus ik snap je bezorgdheid ik zou zeker met hem naar de huisarts gaan beter te vaak dan te weinig zeggen ze toch... sterkte ermee en hopelijk voelt je kleine man zich snel weer beter en kan hij weer lekker drinken.

6 maanden geleden

Reactie op fkj4

Hey, Ja dat herken ik zeker mijn dochtertje heeft dat ook gehad toen ze ee ...
Bedankt voor je berichtje! Ik ga dan toch maar de huisarts weer bellen. Die zei namelijk; wacht maar even af. Maar dat was afgelopen dinsdag toen hij nog gewoon goed dronk.

6 maanden geleden

Reactie op onet

Bedankt voor je berichtje! Ik ga dan toch maar de huisarts weer bellen. Die ...
Hey ben erg benieuwd hoe t afgelopen is met je kleine man zijn jullie nog bij de huisarts geweest?

6 maanden geleden

Reactie op fkj4

Hey ben erg benieuwd hoe t afgelopen is met je kleine man zijn jullie nog b ...
Wat lief van je! Hij heeft dus spruw, daar hebben we nu een medicijn voor. Hij drinkt gelukkig zijn flessen weer goed! Maakte me echt wel zorgen. Met de spruw gaat het wel iets beter maar op zn gehemelte zit het nog. Maarrrr hij heeft ook sinds gisteren zijn eerste tandje! Dus ik denk dat dat ook mee heeft gespeeld.

6 maanden geleden

Reactie op onet

Wat lief van je! Hij heeft dus spruw, daar hebben we nu een medicijn voor. ...
Aahhh wat fijn! (niet dat hij spruw heeft natuurlijk;) maar dat hij zijn flessen weer drinkt en dat de medicijnen dus aanslaan:) arme man spruw en een tandje das wel heel veel tegelijk maar fijn dat t tandje nu door is dan heeft hij als t goed is de meeste pijn gehad nu:)