8 Reacties

één maand geleden

Ik zet mijn zoontje al sinds hij kan zitten gewoon los in bad en blijf er uiteraard naast zitten. Als je het bad niet te vol doet werkt dit prima.

één maand geleden

Reactie op Novemberbaby1

Ik zet mijn zoontje al sinds hij kan zitten gewoon los in bad en blijf er u ...
Met of zonder antislip mat? Gaat jou kindje ook staan en lopen in bad? Ik vind het best spannend. Zou niet leuk zijn als hij toch een keer even kopie onder gaat of bezeerd en dan het badderen niet meer leuk vind. Hij gaat altijd met z'n zus van 3,5 tegelijk in bad, maar z'n zus heeft niet het inzicht dat hij niet tegen haar is opgewassen. Ze is daarin gewoon een beetje lomp 🤭

één maand geleden

Wij hebben een badmatje, gewoon van de zeeman. Werkt top!

één maand geleden

Reactie op |Leentje|

Met of zonder antislip mat? Gaat jou kindje ook staan en lopen in bad? Ik v ...
Zonder. Hij kruipt in het rond en gaat inderdaad staan. Maar heeft zich nog nooit echt pijn gedaan. Gewoon eens proberen 😊

één maand geleden

Onze dochter zit zonder matje of ander hulpmiddel in bad en gaat ook steeds staan, kruipen en liggen op de buik. Gaat eigenlijk altijd goed alleen soms glijdt ze iets weg. Maargoed dan ben ik er toch bij.

één maand geleden

Mijn zoon van 1 zit lekker in de douche zonder anti slipmat en zonder andere hulpmiddelen. Met wat speelgoed wel hhaha

één maand geleden

Ons zoontje zit eigenlijk ook al sinds hij stevig zit gewoon in bad. Tegenwoordig kruipt hij het hele bad door en gaat hij gewoon staan aan de rand van het bad. We hebben geen antislip mat o.i.d., maar blijven uiteraard altijd erbij (of 1 van ons gaan samen met hem in bad). Het bad zit dan vol tot iets onder zn schouders. Als hij op zn knieën zit drinkt hij zegmaar net geen badwater 😜

één maand geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Ons zoontje zit eigenlijk ook al sinds hij stevig zit gewoon in bad. Tegenw ...
Het is trouwens wel eens gebeurd dat hij uitglijdt en even kort kopje onder gaat. Wij gaan al sinds 3 maanden wekelijks met hem zwemmen en dan gaat hij ook eigenlijk altijd wel even onder water. Hij vind dit dus ook helemaal niet erg als dat gebeurt in bad. En we tillen hem dan uiteraard meteen weer rechtop aangezien we ernaast zitten.😅