9 Reacties

13 dagen geleden

Zou hij misschien nog stoppen met om zich heen slaan als hij dat een tijdje heeft kunnen doen? Ik heb wel eens gelezen dat baby’s dit ook kunnen doen om hun plek in het bed te achterhalen. Zodat ze weten waar ze liggen ten opzichte van de randen bijvoorbeeld.

13 dagen geleden

Reactie op Frederieke807

Zou hij misschien nog stoppen met om zich heen slaan als hij dat een tijdje ...
Ja misschien wel, het probleem is alleen dat hij dan niet meer vrolijk is. Hij is dan echt al aan het jengelen😢

13 dagen geleden

Is het bundi slaapzakje van Fedde en Kees geen optie? Wij hebben deze vandaag binnen gekregen ook met de reden dat onze dochter heel bewegelijk is en haar speen eruit haalt en niet terug kan stoppen 😅. Kan je dus nog geen ervaring delen maar wellicht is dat een optie? Onze dochter heeft ook 3 weken super slecht geslapen (iedere 2 uur wakker) en vannacht heeft ze ineens doorgeslapen. Hoort ook wel echt bij deze fase al maakt het dat niet makkelijker natuurlijk. Succes!

13 dagen geleden

Geen tips, wel benieuwd naar de ervaringen van anderen. Onze man ligt nog wel ingebakerd maar we moeten echt gaan afbouwen vanwege het rollen. Zijn we nu overdag aan het doen (1 armpje los). Ik heb daar wel heel fijn de afbouwdoeken van Pacco voor - maar als je kindje het inbakeren niet gewend is ga je daar nu natuurlijk niet mee beginnen. Misschien dat slaapzakje met ritsjes van Fedde en Kees? .. mijn mannetje ligt ook onder een verzwaringsdeken (speciaal voor baby’s) omdat hij zo’n moeilijker slaper is..

13 dagen geleden

Reactie op Anneholt

Is het bundi slaapzakje van Fedde en Kees geen optie? Wij hebben deze vanda ...
Dat is de enige slaapzak die ik nog niet geprobeerd heb😂 ben erg benieuwd naar jullie ervaring!

12 dagen geleden

Dames, mijn kleine slaapt over het algemeen goed, soms heeft ze dan wel eens zin in een babbel midden in de nacht. Wat ik dan doe is zo’n video opzetten waar bv het geluid van een voertuig of een werkmachine te horen is. Dat vindt ze leuk en valt na enkele minuten toch wel in slaap. https://youtu.be/OFEbCyzFTNo?si=nmeSlT29Jf2ylhNt Deze werkt goed bij haar🤓

12 dagen geleden

Ik wacht totdat haar armpjes moe en slap worden, dan houd ik ze vast omhoog naast haar hoofd en gaat ze met haar hoofd wiegen. Dit ging eerst vrij vlot, maar sinds de tandjes is ze ook echt heel lang aan het jengelen.. dan laat ik haar maar even in bedje. Duurt erg lang het naar bed brengen, maar inbakeren is gewoon niet veilig meer omdat ze rolt. Ze leert het uiteindelijk wel, alleen beetje begeleiding nodig. Snachts kan ze het wel zonder mijn hulp.

11 dagen geleden

Reactie op evelien1997

Dat is de enige slaapzak die ik nog niet geprobeerd heb😂 ben erg benieuwd ...
Wij gebruiken deze in combinatie met het Fedde en Kees lakentje ivm een meisje dat zichzelf anders ook constant wakker slaat. Ze kan al goed rollen maar met deze combi rolt ze ook absoluut niet in bed. Ik heb ze destijds via vinted gekocht om te proberen en wij kunnen niet meer zonder. Let wel op dat je niet een te grote maat koopt. Dan is mijn dochter er namelijk wel gelijk een stuk bewegelijker in. Als ze echt heel wild zijn weet ik niet of het al het bewegen met de armen tegenhoudt (hier wel trouwens) maar ze kunnen dan in ieder geval niet meer in t gezichtje slaan. Zo ver kom je bijna niet met de armpjes als de mouwen dichtgeritst zijn.

11 dagen geleden

Reactie op Kizwi123

Wij gebruiken deze in combinatie met het Fedde en Kees lakentje ivm een mei ...
Mijn dochter is trouwens bijna 6 maanden en ik denk dat we rond de 3 maanden zijn begonnen met de slaapzak. Daarvoor alleen het dekentje maar sinds we beide gebruiken slaapt ze veel rustiger en voor mijn gevoel ook dieper.