13 Reacties
5 maanden geleden
Onze dochter is nu 8 maanden en drinkt ook pas sinds kort water. ze drinkt uit een rietjesbeker en tot nu toe gaat dit goed. maar heeft ook heel lang geduurd en draaide ook steeds haar hoofd weg. ben het gewoon elke dag opnieuw blijven proberen
5 maanden geleden
Hey, mijn dochter wil ook geen water, ik geef nu zero suger ranja van raak - framboos
Een klein beetje er in, en dit drinkt ze wel! Misschien proberen? Zo drinken ze toch wat :)
5 maanden geleden
Reactie op Cheds
Kan je er niet iets als roos vice erbij doen? Mag normaal vanaf 6 maand en ...
Even op beide antw.
Ik doe ook soort gelijks… Als ok fruit hapje heb gepureerd, dan neem ik ook een klein beetje van het puree en beng ik dat met water, dan lijkt het ook op siroop. Dat lust hij wel maar niet veel, hij heeft het naar paar lepeltjes proeven het echt wel door net als als ik kv ga verdunnen. 😅.
5 maanden geleden
Hier ook een kindje met open gehemelte.
Hij wordt 6 augustus geopereerd. 🤞
Ik volg even mee, want hij lust ook geen water, is ook zoeken voor HOE het hem aan te bieden. Heb in een open beker al geprobeerd maar laat hij zo langs zich heen lopen.
Ik geef kv en na groenten en fruitpapje geef ik nog een klein flesje kv bij zodat hij toch genoeg vocht binnen heeft. En dan wacht ik zijn operatie af en hopelijk gaat het dan beter
5 maanden geleden
Reactie op pinkieee
Hier ook een kindje met open gehemelte.
Hij wordt 6 augustus geopereerd. 🤞 ...
Ik weet dat het bij zijn neusholte kan prikkelen, kan kan water dat ook veroorzaken? Zure fruit wilt hij bijvoorbeeld ook niet, hij wordt dan knal rood van dat geprikkel. Die van ons wordt 21 aug geopereerd. Nou maar hopen dat het daarna wel lukt! 🙏
5 maanden geleden
Reactie op Anoniemlyx
Hey, mijn dochter wil ook geen water, ik geef nu zero suger ranja van raak ...
Misschien wel goed om te weten dat zero producten met zoetstof afgeraden worden voor kinderen onder bepaalde leeftijd en zeker voor baby’s.. In die raak zero sugar zitten 4 soorten zoetstoffen. Misschien wist je het al hoor maar mocht dat niet zo zijn zou ik internet even raadplegen. Het is namelijk verboden in alle baby melk en voedsel.
5 maanden geleden
Reactie op Shanw
Misschien wel goed om te weten dat zero producten met zoetstof afgeraden wo ...
Wat erg!!!
Dit wist ik helemaal niet 😨
Bedankt voor je berichtje! Ik ga er direct mee stoppen
5 maanden geleden
Reactie op Anoniemlyx
Wat erg!!!
Dit wist ik helemaal niet 😨
Bedankt voor je berichtje! Ik ga e ...
Oh blij dat ik het gestuurd hebt dan 🙈 wil niet als een bemoeial overkomen maar je leest ook wel zorgelijk dingen over zoetstoffen voor volwassenen laat staan voor baby. En die van mij wil ook geen water maar ik denk gewoon dat dat vanzelf wel goed komt. Het schijnt dat melk en moedermelk best zoet is en dan is water natuurlijk maar een raar goedje maar schijnt als je ze laat wennen aan dat alles zoet is dat het nog moeilijker wordt om de niet zoete dingen binnen te krijgen. Die van mij spuugt avocado tegenwoordig vakkundig uit maar voor een stukje banaan doet hij graag z’n mond open 🥲. Maar denk als ik het blijf aanbieden komt het vast een keer goed 👍🏼.
5 maanden geleden
Ik heb geen ervaring met een open gehemelte, maar misschien dat je het kan proberen met een open beker? Als mijn dochter mij ziet drinken, dan wilt ze dat ook heel graag. Ze drinkt een beetje als een hondje uit een open beker, maar krijgt wel water binnen en vind het dan wel super lekker 🤣