4 Reacties

5 maanden geleden

Onze doet dit al vanaf 5,5 maand. Eerste 2 avonden steeds terug gedraaid maar wat nog niet beneden en ze lag alweer op haar buik. Ik heb het los gelaten. Ondertussen 8,5 maand en gaat het hele bed door.

5 maanden geleden

Hier hetzelfde, hij kan wel zelf terugdraaien maar doet t lang niet altijd. Hij moet er wel zin in hebben lijkt t. Als hij op zn buik ligt en hij dus zelf niet terugdraait laat hij t wel duidelijk horen dus ik heb daar geen zorgen om😂

5 maanden geleden

Wij hadden dit ook heel vroeg al vanaf 3/4 maanden. Net als hieronder al gezegd, ik was beneden en ze lag weer zo. Ik heb het ook losgelaten. Hij slaapt altijd op z’n zij en buik nu

5 maanden geleden

Ik snap en deel je zorgen helemaal. Hier ook sinds kort een echt buikslapertje en er is niks wat we er tegen kunnen doen. Wat mij enigszins geruststelt, is dat de slaapadviezen de afgelopen jaren continu veranderen. Natuurlijk is er daarbij sprake van voortschrijdend inzicht, maar 35 jaar geleden was bijvoorbeeld het advies om kinderen altijd juist op de buik te laten slapen. Wat mij mentaal ook helpt is een aerosleep topmatras. Heeft geen bewezen effect, maar mijn moederbrein ervaart het toch als geruststelling.