4 Reacties

3 maanden geleden

Heel stom, maar gewoon loslaten en laten vallen. Met pijn in mijn hart heb ik het ook gedaan en nu houdt hij zich goed vast. Het vallen is een stuk minder geworden! Natuurlijk wel opletten dat hij niet losstaat op gevaarlijke plekken. Ik had alles op de benedenverdieping babyproof gemaakt zodat hij zich niet aan iets kon verwonden als je snapt wat ik bedoel.

3 maanden geleden

Ze moeten het zelf leren uiteindelijk. Dit is iets wat ook in het systeem van een mens zit. Ze zeggen niet voor niks, met vallen en opstaan😉 Wel tot op zekere hoogte natuurlijk, zorg er voor dat er op hem heen geen gevaarlijke dingen zitten waar hij zich aan kan verwonden etc.

3 maanden geleden

Inderdaad laten vallen.. zo leren ze het het beste zelf, zonder jouw steun. Je kan proberen een kleed of van die zachte foam tegels neer te leggen op de plekken waar hij het meest gaat staan, dus bijvoorbeeld bij de tafel. Dan valt hij misschien iets minder hard. Maar het hoort er allemaal bij en kan echt niet zomaar kwaad.

3 maanden geleden

Bedankt! Ik zal hem toch gewoon laten vallen dan, met pijn in mijn hart inderdaad😅 hij valt vooral vaak bijna met zijn hoofd tegen dingen aan (tafelrand, box, stoelpoot) dus dat wil ik nog wel proberen te voorkomen..