11 Reacties
5 maanden geleden
Is ze wel aan de fles zelf gewend? Aangezien je verschillende flessen en spenen hebt geprobeerd. Drinkt ze afgekolfde melk wel uit de fles?
5 maanden geleden
Misschien eerst heel klein beetje mengen en dan een steeds grotere hoeveelheid als het goed gaat.
5 maanden geleden
Ik had het zelfde probleem met mijn zoontje. Na 6maanden wou ik stoppen met borstvoeding. Van alles en nog wat geprobeerd alles weigerde hij. Wist geen raad meer. Ik begon weer met werken. En hij liet zien dat hij alleen fruit at en voor de rest niks tot ik thuis kwam met de borst. Tot ik gekozen had om pijamapap biscuit te geven. En die nam hij wel. Wel prijzig omdat het 3stuks zijn voor 3euro. Consultatiebureau gaf aan doordat Moedermelk zoet is. En hij het fulltime kreeg hij gewent is aan die zoete smaak. Mijn zoontje wordt oktober 2jaar. En helaas wilt hij niks van normale melk weten hij blijft liever zonder..
5 maanden geleden
Ik had dat probleem eerst ook... in mei wou ik stoppen met bv, maar toen wou ze dus geen kv pakken...
Vervolgens ging ze helemaal fles weigeren... 2 weken later pakte ze bij mij wel weer de fles met bv... bij de opvang niet dus daar kreeg ze pap, gemaakt met kv...
Nu 2 dagen bv en kv gemengd, en dat ging goed. Vandaag voor het eerst 60cc kv gegeven, en dat ging zonder problemen (misschien kent ze nu de smaak door de pap ofzo?)
Ik blijf nu wel doorgaan met bv, maar ik ga wel echt elke dag 1 flesje met 60cc kv geven, zodat als ik bedenk dat ik ermee stop, dat ze de kv goed pakt
5 maanden geleden
Ik heb dit zelf ook gehad bij mijn eerste. Toen geiten kunstvoeding geprobeerd en dat werkte wel. Alsof ze daar had dat ze niet zo lekker gaat op koemelk (ze heeft verder geen allergie). Daarnaast gaven we op het momenten dat het niet lukte de voeding gemeng met biobim pap.
5 maanden geleden
Oee.. dit is wel goed om te weten. Ik ben ook aan het afbouwen, maar heb nog mega veel voorraad in de vriezer, waar ik nog zeker weken, misschien maanden mee vooruit kan. Maar als het op is, kan ik niet meer terug
terug. Dus misschien voor mij handig om toch ook al eens kv te gaan proberen, voordat ik helemaal gestopt bem
5 maanden geleden
Bedankt voor het meedenken! We hebben uiteindelijk het eten los gelaten en later weer opgepakt. Nu ineens wil ze wel, maar alleen uit zo'n anti lek beker, geen fles. Helemaal prima, dus ik ga nu overdag langzaam afbouwen. Zodat ik alleen nog de ochtend, avond en nachten haar kan voeden/geruststellen.