8 Reacties

5 maanden geleden

Hier ook. Zijn vaak fases. Dachten dat hij eindelijk groente ging eten, hoeft ie t weer niet🤣 ik ben nu aan het proberen om groenten te combineren met fruit. Dus ik doen dan nu 1 schepje gepureerde groenten door een fruithapje heen en dat lijkt tot nu toe te werken. Zo wil ik steeds een schepje meer groenten doen en minder fruit. Misschien dat dat voor jullie kindje ook werkt?

5 maanden geleden

Ik had hetzelfde. Ik heb daarom een tijdje het groentehapje op brood gedaan. Dat ging het wel goed. Inmiddels geef ik alleen stukjes en gaat het ook zonder brood er goed in.

5 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor. Ze wil helemaal geen groente meer. Heb al meerdere keren met fruit gemengd. Soms helpt het iets maar vaak ook niet. Ik ben het weekend overstag gegaan en heb een potje gekocht. Dit eet ze (helaas) tot nu toe het beste haha. Ik weet nu dus wel dat ze het prima wil eten, maar dus duidelijk voorkeur heeft. Ik zou het gewoon iedere dag blijven aanbieden en als ze het niet wil stoppen, zodat het geen strijd wordt.

5 maanden geleden

Probeer avocado, die kan je echt met alles combineren.

5 maanden geleden

Bedankt voor jullie tips!

5 maanden geleden

Van het consultatiebureau hoorde ik dat pas na 25x aanbieden van een smaak je echt kunt concluderen dat ze het niet lusten 😅 dus gewoon blijven aanbieden en hopelijk na een aantal keer wennen ze aan de smaak en gaat het wel goed

5 maanden geleden

Reactie op Novemberbabyy

Van het consultatiebureau hoorde ik dat pas na 25x aanbieden van een smaak ...
Dat geeft hoop 😉 Het lastige is dat ze vaak na een klein likje al stopt, dus dan proeft ze er ook weinig van en kan ze er ook moeilijk aan wennen 🙊

5 maanden geleden

Reactie op Novemberbabyy

Van het consultatiebureau hoorde ik dat pas na 25x aanbieden van een smaak ...
Ah, ik lees dat mijn tiener nog wat spruitjespogingen te gaan heeft! 🤭