Ik geef onze dochter bv, maar wil dit gaan afbouwen (helaas loopt mn emmertje regelmatig over en de andere kids zijn daar de dupe van ->lees: mega chagrijnige moeder zonder geduld, ik ken mezelf zo helemaal niet..)
Flesje gekolfde melk gaat goed, ze dronk dat altijd 2 dagen per week bij de opvang, en nu de afgelopen 2 weken heb ik elke dag een voeding vervangen door gekolfde melk. Dat ging zonder problemen.
Nu heb ik vanmorgen voor het eerst kunstvoeding aangeboden. Ze heeft 10cc op, en sindsdien weigert ze de fles (ook als er bv in zit, ze wil niet meer proeven)
Onze andere dochter deed dit ook, die wou vanaf de 1e keer kv geen fles meer, maar ook geen fruit en groente meer... gewoon NIKS, wekenlang niks... zij was toen 8 maanden..
Ik dacht nu is onze dochter 6 maanden, vast een stuk minder eigenwijs op deze leeftijd... maar helaas...
Voor nu ga ik weer proberen of ze de flessen gekolfde melk weer wil gaan pakken, maar uiteindelijk zou ik haar graag kv willen geven, maar geen idee hoe (mengen werkte bij mn andere dochter niet, al zat er maar 10cc kv bij een flesje van 100cc bv wou ze het niet)