7 Reacties

6 maanden geleden

Ik weet het merk niet, maar hier zit ze elke avond icm een grote hydrofiele doek, in dit stoeltje te genieten 馃槀馃グ

6 maanden geleden

Volg, dat ziet er super uit! Nu kruipen wij er steeds bij om haar vast te houden..

6 maanden geleden

Ik heb een opvouwbare wasmand nu als badje, kun je lekker makkelijk opbergen en nu hij beetje zelf kan zitten, zit hij er tot borsthoogte in. Gelijk ook minder waterverspilling en kan in een standaard formaat douche, heeft denk ik nog geen 5 euro gekost.

6 maanden geleden

Wij krijgen straks een bad in huis en ik kwam op internet de Doomoo comfy bath tegen. Ik vond dat er wel comfortabel uitziet. Lekker een kussen ipv hard en glad plastic. Maar dus nog geen ervaring mee.

6 maanden geleden

Reactie op |Leentje|

Wij krijgen straks een bad in huis en ik kwam op internet de Doomoo comfy b ...
Ben benieuwd wat je ervan zult vinden. Wij hadden deze voor onze eerste maar vonden het geen succes omdat het zich helemaal vol zoog met water en niet bleef drijven. En als je het op de bodem van het bad legde dan was er niet genoeg water voor de baby. Wij gebruiken nu de Bo Jungle badring. Net zoiets als DoPietje liet zien. En dan in combi met een babydam zodat niet het hele bad gevuld hoeft te worden.

6 maanden geleden

Reactie op DoPietje

Ik weet het merk niet, maar hier zit ze elke avond icm een grote hydrofiele ...
Die hebben wij ook, let goed op dat je hem omdraait na gebruik en goed schoonmaakt. Aan de onderkant komt allemaal schimmel anders

6 maanden geleden

Reactie op marijejosseline

Die hebben wij ook, let goed op dat je hem omdraait na gebruik en goed scho ...
Heb meteen even gecheckt en hem goed schoongemaakt haha. Gelukkig nog geen schimmel, maar ga erop letten! Dankjewel voor de tip :)