16 Reacties

6 maanden geleden

Ik gebruik dr brown glazen flessen. Dit vind ik zelf prettiger en ze zijn heel fijn in gebruik. Voor de kdv gebruik ik de hegen. Ze willen in de babyklas geen glazen flessen. Hegen is dan de betere keus vond ik.

6 maanden geleden

Reactie op DrifaB

Ik gebruik dr brown glazen flessen. Dit vind ik zelf prettiger en ze zijn h ...
Ah dankjewel! Ik vraag het meteen na op de kdv. Wij zijn daar nog niet begonnen namelijk.

6 maanden geleden

Reactie op DrifaB

Ik gebruik dr brown glazen flessen. Dit vind ik zelf prettiger en ze zijn h ...
Zijn de glazen flessen niet te zwaar om zelf door de baby op te tillen?

6 maanden geleden

Ik gebruik ook de glazenfles van dr Brown. We hebben ze al vanaf het begin. We vonden die van plastic snel plakken en ook vies ogen. Nu houdt hij zijn fles nog niet zelf vast en je hebt een speciale siliconen beschermhoes ervoor. Verder doe ik mijn afgekolfde melk ook in glazen flessen van Adro. Ideaal met de vaatwasser.

6 maanden geleden

Reactie op Hoopvol <3

Mijn kleine is nu 8 maanden en kan hem af en toe zelf vastpakken. Volgens mij heb je ook een siliconen hoes met handjes. Deze kan je baby dan makkelijker vasthouden.

6 maanden geleden

Ik moet zeggen ik gebruik de Hegen flessen en ben er echt super blij mee! Ook het klik systeem en de asymmetrische vorm. En als ik het moet geloven kunnen van de Hegen flessen als enige fles dus geen schadelijke stoffen af komen. Het is ook echt een ander materiaal dan de plastic flessen hoor. Ik wou ook glazen flessen maar nu super blij met de Hegen flessen! Die ook nog het te gebruiken zijn maar allerlei andere soorten doppen erop.

6 maanden geleden

Reactie op Hoopvol <3

Dit vind ik het enige nadeel aan glazen flessen. Voor onze eerste hadden we de brede glazen flessen van Tommee Tippee, voor de jongste hebben we de smalle glazen flessen van Hevea (die hapte de grote spenen niet goed aan helaas). Ik wilde ook zoveel mogelijk plastic vermijden en vind ze qua schoonmaken ook ideaal, ben er heel blij mee. Bij onze oudste zijn we op een gegeven moment wel overgestapt naar plastic tuitbeker omdat ik niet echt een goed alternatief kon vinden destijds, ik ga me daar toch nog wat meer in verdiepen voor de jongste.

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Ik gebruik ook de glazenfles van dr Brown. We hebben ze al vanaf het begin. ...
Thanks voor de tips!

5 maanden geleden

Reactie op DrifaB

Mijn kleine is nu 8 maanden en kan hem af en toe zelf vastpakken. Volgens m ...
Thanks, heb deze besteld!

5 maanden geleden

Reactie op Shanw

Ik moet zeggen ik gebruik de Hegen flessen en ben er echt super blij mee! O ...
Hmmmm ja ben er wel benieuwd naar maar heb toch de glazen flessen besteld. Thanks voor je reactie. <3

5 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Dit vind ik het enige nadeel aan glazen flessen. Voor onze eerste hadden ...
Ik dacht ipv een tuitbeker die handvaten die hieronder zijn gepost en dan de glazen fles van dr browns. Als ik het goed heb gezien heb je ook een tuit speen van dr browns die dan op een gewonen fles kan denk ik…

5 maanden geleden

Ik gebruik ook de glazenfles van dr Brown. We hebben ze al vanaf het begin. ...
Zijn die glazen flessen van ardo niet erg duur om je melk in te bewaren in de diepvries bv?

5 maanden geleden

Doen jullie de glazen dr browns flessen in de vaatwasser?

5 maanden geleden

Reactie op Hoopvol <3

Zijn die glazen flessen van ardo niet erg duur om je melk in te bewaren in ...
Ik heb ze eigenlijk nog niet in de vriezer bewaard. Gebruik ze vooral voor in de koelkast. Heb 10 flesjes inmiddels. Als ik ga werken heb ik er een aantal mee. De volle gaan mee naar de opvang. Ik doe ze ook in de vaatwasser. De doppen was ik af. De Brown doe ik ook in de vaatwasser. In de vriezer heb ik wel zakjes liggen.

5 maanden geleden

Ik heb ze eigenlijk nog niet in de vriezer bewaard. Gebruik ze vooral voor ...
Het voordeel is denk ik dat je ze niet zo vaak hoeft te vervangen als gewone flesjes. Dus ik denk misschien onderaan de streep goedkoper.

5 maanden geleden

Reactie op Hoopvol <3

Doen jullie de glazen dr browns flessen in de vaatwasser?
Niet van Dr Brown, maar onze glazen flessen doe ik 's avonds in de vaatwasser. Overdag was ik ze tussendoor meteen met de hand af.