15 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben al gaan zwemmen, hij is van 3 november. Eerste keer zwemmen was hij 2,5 maand, ik heb de 22 weken prik gehad dus cb gaf aan dat dit gewoon mocht en ik niet hoefde te wachten tot zijn eerste inentingen.
Hij vond het heel leuk dus gaan regelmatig babyzwemmen. 💙
2 jaar geleden
Wij zijn met 3 maanden wezen babyzwemmen. De kleine vond het onwijs leuk! Vanaf volgende week willen we iedere week gaan 😊
2 jaar geleden
Reactie op IreenK
Een kindje krijgt buisjes als ze vaak oorontsteking hebben, ik maak niet op ...
Klopt, ons kindje heeft tot nu toe nergens last van. Een vriendin vertelde me dat ze bij 3 mndn snel oorontsteking kunnen krijgen als ze onder water komen. Maar daar had ik nog niet eerder van gehoord. 🙈 Thanks voor je berichtje. 🤍
2 jaar geleden
Reactie op Anneloes19926
Ik ben al gaan zwemmen, hij is van 3 november. Eerste keer zwemmen was hij ...
Wat leuk! 😍 En wat hield het precies in babyzwemmen? Ga je dan "vrij" zwemmen of met behulp van iemand die aanwijzingen geeft e.d.?
2 jaar geleden
Reactie op BezigeBij31
Wij zijn met 3 maanden wezen babyzwemmen. De kleine vond het onwijs leuk! V ...
Leuk om te horen! ❤️
2 jaar geleden
Wat leuk! 😍 En wat hield het precies in babyzwemmen? Ga je dan "vrij" zwem ...
Ja, er is gewoon een instructrice die aanwijzingen geeft welke oefeningen we gaan doen. Meestal met liedjes zingen en ook met speeltjes in het water. Het is echt heel erg leuk om dat met je kleine te doen. 🥰
2 jaar geleden
Ik zou het heel graag willen doen maar is bij ons om 18.30 in de avond, wie bedenkt dat 😒 onze baby ligt dan lekker in bedje
2 jaar geleden
Reactie op kikkervisje88
Ik zou het heel graag willen doen maar is bij ons om 18.30 in de avond, wie ...
Nou, wat een tijd zeg. Bij ons is het van 9.00 tot 9.30, dat is prima.
2 jaar geleden
Wij gaan as vrijdag voor het eerst zwemmen (ouder en kind les) nooit gehoord van oortjes. Wel tip pas gaan zwemmen na de 3 maanden vaccinatie
2 jaar geleden
Reactie op Fem.
Die meen je 😱 Geen ander zwembad in de buurt waar ze het ook doen?
Nee helaas niet, we gaan wel vaker gewoon zwemmen maar had het echt leuk gevonden.
2 jaar geleden
Wij gaan vanaf maart babyzwemmen. Dit meer omdat het zo qua planning uitkomt... met 7 week lag hij al in het water voor het eerst en hij vindt het heerlijk... ik heb de 22week prik gehad dus meneer is beschermd... hij krijgt volgende week zn eerste prikjes... week erna gaan we zwemmen😃 ook pas in de avond maar dat is ook omdat grote broer ook rond die tijd les heeft... dag erna zijn ze vrij en thuis dus zal wel beetje meevallen😀 ik weet wel datze hier in friesland zowel overdag als avond les hebben...
2 jaar geleden
Wij zijn bij 3 maanden gaan babyzwemmen in centerparcs. Super leuke interactieve spelletjes gedaan. Eerst kennismaken met de andere baby’s. Leuk om te zien hoe die kleintjes contact met elkaar maken door elkaar aan te raken. Hier ook in het bubbelbad 2 seconden onder water geweest. Door de open fontanel kunnen baby’s tot 30 seconden onder water blijven uit reflex voor ze proberen adem te halen. Wij hopen vanaf maart iedere week baby te zwemmen. Afhankelijk of het zwembad opengaat, wordt nu gebouwd. Tip vraag goed na of het water boven de 30 graden is tijdens het babyzwemmen. Sinds corona zijn niet alle (baby/kinder) zwembaden meer boven de 30 graden met babyzwemmen en dan is het voor onze kleintjes nog wel te koud.