6 Reacties
één maand geleden
Ik ben fan vande puddlejumper! Net iets meer steady in het water gezien de voorkant.
één maand geleden
Reactie op Ginnieee
Kan dat ook al met 12 kg?
Ik heb geen idee hoe zwaar mn zoontje was toen ik hem voor het eerst gebruikte. Ik weet dat hij net goed kon staan en lopen...internet zgt vanaf 15 kilo maar geen idee hoe erg het is als je het al vanaf 12 kg zou gebruiken 😊
één maand geleden
Ik heb voor bandjes gekozen. Mijn dochter is nog geen 1 loopt al erg goed en weegt 9.5 kilo. Ik heb heel veel paddle jumpers bekeken. De meeste stonden op vanaf 15 kilo. Ik heb dat niet aangedurft omdat ze nog veel lichter/dunner is. En bandje tot 2 jaar sluiten mooi aan. Ik hou haar vast met zwemmen dus hoofdje komt niet onder.
We gebruiken ook een grote band waar ze in kan zitten.
één maand geleden
Reactie op Chantal84B
Ik heb voor bandjes gekozen. Mijn dochter is nog geen 1 loopt al erg goed e ...
Grote band past ze niet meer in bij ons🥺, of bedoel je niet zo’n een voor baby’s? Zo’n float?, ik heb bandjes maar vind dit echt eng eigenlijk en altijd gevoel dat ze niet lekker zitten ofzo.. en haar vasthouden is niet echt een optie ze gaat graag op ontdekking en wil t zelf doen. Sinds ze kan lopen zegt ze in de kinderwagen al wel uit uit en gaat ze zelf lopen😂