8 Reacties

6 maanden geleden

Wij gaan het denk ik een dezer dagen ook maar doen 馃槄 Zoontje van bijna 7 maanden kan sinds woensdag tijgeren en sinds vrijdag zelfstandig van lig naar zit, wordt dus wel tijd denk ik

6 maanden geleden

Mijn zoontje is 7,5 maand, tijgert al even de kamer door en had zich van de week opeens opgetrokken aan een traptrede, stond hij daar 馃槄 dus meteen maar z'n bedje naar beneden gedaan, dat was wel even slikken.. kleintjes worden groot! Het gaat veel te snel! 馃槄

6 maanden geleden

Wij hebben het bedje naar de middelstestand gedaan. Ze draait zoveel en ook mer haar benen in de lucht dat ik bang was dat haar benen over de rand zou zwaaien. Vond het wel een dingetje, het gaat allemaal zo snel.

6 maanden geleden

Bij ons staat alles nog omhoog, zat te denken om het nu binnenkort naar beneden te doen omdat ze omhoog begint te komen. Lees ik net opeens dat dit al moet wanneer ze gaan rollen 馃槺 dus we gaan het vandaag doen!

6 maanden geleden

Wij hebben dat tijdje geleden bed al gedaan omdat ze veel rolde en haar benen omhoog deed. Box van de week en dst was maar goed ook want ze trok zich vn de week omhoog

6 maanden geleden

Ik deed het al vanaf 4 a 5 maanden denk ik! Ik vond haar veiligheid het belangrijkste en wilde het liever te vroeg naar beneden zetten dan te laat. Zodra ze begon te rollen gelijk omgezet! Moet zeggen dat gaf me enorm veel rust en zag ook dat ze al snel telkens naar de rand van het bed tijgeren dus prima!

6 maanden geleden

Wij hebben het al gedaan sinds ze goed kan rollen. Bedje is nu halverwege ipv hoogste stand. De box staat hier eigenlijk stof te vangen, maar ik denk dat we die meer gaan gebruiken als ze gaat tijgeren 馃槄

6 maanden geleden

Een paar weken geleden op de middelste stand gezet. Dochtertje van bijna 8 maanden. Begon al snel met kruipen en zitten. Inmiddels moet alles helemaal naar beneden, ze begint zich op te trekken tot staan 馃槃