13 Reacties
4 maanden geleden
Vriend lekker laten lullen die kan ook opletten als jij wegloopt idd. Weet niet waar hij precies mee dreigt😅
En voel je vooral niet schuldig, onze buggy kiept regelmatig om als ik er te zware tassen aan hang, kids zijn allemaal wel eens van ons bed of de bank gevallen en als dat niet gebeurd klimmen ze zelf wel ergens op en vallen er dan af.. dat soort dingen gebeuren, leren met vallen en opstaan toch😜😜
4 maanden geleden
Reactie op Bommetje91
Vriend lekker laten lullen die kan ook opletten als jij wegloopt idd. Weet ...
Er wordt gedreigd met veilig thuis. Mn meisje is nu echt aan het ontdekken en het gaat letterlijk met vallen en opstaan. Ik ben me er ZEER bewust van dat ik ogen en oren overal moet hebben nu. Maar het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben die overal op moet letten? 🥺
4 maanden geleden
Nou, het was een ongelukje en je bent er van geschrokken. Ik neem aan dat je haar de volgende keer vast zet ( als je dat niet had gedaan) of anders weer mee naar binnen neemt. Je bent inderdaad beide ouders en het is dan ook niet meer dan normaal dat als hij ziet dat jij weg loop dat hij dan even op let. Vooral als er auto's dichtbij zijn. Volgende keer even duidelijk communiceren dat je er vanuit gaat dat hij op let heb je dat ook weer ingedekt. Andersom was jij misschien wel even bij jullie dochter gaan staan maar zo is iedereen anders. Ik zou zeggen ja, het was dom. Ik had het niet moeten doen. daar is het dan ook mee uitgesproken lijkt me. Het is niet zo dat jullie dochter nu in het ziekenhuis ligt ofzo. Kan de beste overkomen.
4 maanden geleden
Nou sorry hoor, ik heb dit gehad in Disney. Had kleine man even in de wagen gezet om een broodje te eten en moest toen even naar de wc. Duidelijk tegen iedereen gezegd dat meneer niet vast zat. Vervolgens komt manlief met schoonzus mij tegemoet lopen met een huilend, bult op z’n hoofd niet te troosten jongetje, ja we wouden gaan lopen en toen viel die zo uit de wagen. Waarom heb je hem niet vast gezet, deze discussie was snel voorbij. Ongelukken kunnen gebeuren simpel. Gelukkig zijn kindjes niet van porselein en kunnen ze wel wat hebben
4 maanden geleden
Je bent zeker geen slechte moeder, en hier leer je ook weer van. Ons zoontje viel voor onze neus uit de buggy toen we de uitvalbeugel los klikten, dom ongelukje wat iedereen kan overkomen. Dat je vriend zo dreigt vind ik eerlijk wel echt heftig. Waarom gaat hij gelijk dreigen met veilig thuis? Zit hier meer achter?
Er van uit gaan dat iemand anders even oplet, zou ik niet zomaar doen. Met zoiets kan het niet zo kwaad, maar in het openbaar of bij water wel. Spreek dan bewust uit dat je even weg gaat, en of iemand specifiek even op kan letten.
4 maanden geleden
Maar wie er hier ook "schuldig" is, het dreigen van je vriend is niet oké. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal, hoe vervelend ook. Maar samenleven met iemand die dan gaat dreigen en boos is? Sorry maar hij spoort echt niet.
4 maanden geleden
Reactie op Fem.
Je bent zeker geen slechte moeder, en hier leer je ook weer van. Ons zoontj ...
Mijn vriend is van zichzelf al een vrij heftig type. Hij is heel erg lief en zorgzaam naar onze dochter. Maar vergeet mama nog wel eens in dit alles. We hebben samen veel meegemaakt het afgelopen jaar en gaan daar allebei op onze eigen manier mee om. Ik ben rustig en kalm en mijn vriend wordt boos en gaat dreigen. De zorg van onze dochter valt voor 99% van de tijd op mij. Wat ik op zichzelf al vrij zwaar vind, maar ik doe dit met liefde. Maar laat ik het zo zeggen dat voelt wel eens behoorlijk eenzaam. En nu er zoiets als dit is gebeurt krijg ik volledig de schuld.
4 maanden geleden
Reactie op Terro meisje
Mijn vriend is van zichzelf al een vrij heftig type. Hij is heel erg lief e ...
Het moederschap is vallen en opstaan zeggen ze zo mooi. En je leert elke dag weer bij. Maar ik heb het gevoel dat ik geen fouten mag maken
4 maanden geleden
Sorry maar dreigen met veilig thuis naar je eigen partner toe na zoiets? 🤯 En dan de rest wat je opnoemt, ik zou persoonlijk snel weg gaan.. Het is trouwens zijn schuld dat ze gevallen is als hij er buiten bij was 😅 hij had moeten opletten
4 maanden geleden
Ik lees dat je meerdere verdrietige topics hebt geopend. Wat ontzettend verdrietig, is het een optie om is met iemand te praten? Zodat je alles misschien wat meer helder krijgt? Wij weten hier natuurlijk verder niet alles van jou en je partner zijn achtergrond. Heel veel sterkte
4 maanden geleden
Je bent zeker geen slechte moeder, die dingen gebeuren nou eenmaal. Onze dochter is bij mijn man wel eens met wagen en al omgevallen, omdat hij de hond niet goed vast had. Niet handig, maarja het kan nou eenmaal gebeuren. Dochter had niks en hij houd voortaan de hond wel goed vast. Ik vind dat je vriend wel heel erg overdreven reageerde, hij had ook kunnen zeggen dat het niet handig was en dat je haar de volgende keer beter vast kunt zetten en daarmee klaar.
Hopelijk is je vriend straks weer gekalmeerd en ziet hij in dat de reactie overdreven was.