6 Reacties

vorige maand

Bij onze zoon ging het in 1 keer goed. Hij kreeg een zusje waarvoor we de ledikant nodig hadden 馃槄 hij heeft 1,5 jaar op het onderste bed van een stapelbed geslapen en is nu een paar maanden over naar boven 馃憤馃徏 hij is nog nooit uit bed gevallen (in zn slaap dan) Maar was iig ook totaal niet wat wij hadden verwacht met hem. Positief verrast dus.

vorige maand

Wij hebben ledikant met open zijkant en de overgang is prima gegaan ze sliep een tijd al minder vanwege dat ze steeds tegen de rand kwam en begon meteen beter te slapen met de zijkant eruit. Ze gaat er alleen in de ochtend eruit wat ik zelf prima vindt en gaat spelen in der kamer

vorige maand

Reactie op Melanie7619

Wij hebben ledikant met open zijkant en de overgang is prima gegaan ze slie ...
Komt ze dan haar kamer niet uit? Of hebben jullie daar iets voor zodat ze er niet uit kan? Dat lijkt me vooral lastig.

vorige maand

Reactie op AmaiyaMaine

Komt ze dan haar kamer niet uit? Of hebben jullie daar iets voor zodat ze e ...
De kamer doen wij normaal nog dicht. Ze kan hem nu nog niet zelf openen. Dus blijft lief in de kamer spelen en gaat mij roepen wanneer ze er klaar mee is

vorige maand

Reactie op Melanie7619

De kamer doen wij normaal nog dicht. Ze kan hem nu nog niet zelf openen. Du ...
Ah fijn dat ze er nog niet zelf uit kan. Mijn zoontje is lang en kan de deur zelf open doen. Maar misschien als we de deurklink draaien niet meer, dus dat gaan we eens proberen. 馃槉

vorige maand

Reactie op AmaiyaMaine

Ah fijn dat ze er nog niet zelf uit kan. Mijn zoontje is lang en kan de deu ...
Je heb ook deursloten voor op de deur dat ze hem niet open kunnen doen