6 Reacties
één maand geleden
Haihai, erg vervelend he die spugers. Hier is mijn zoontje van 21-11 ook altijd flinke spuger geweest en liep ook hele dag met zn slab om. Gelukkig is hij er inmiddels wel overheen gegroeid sinds een maand ongeveer draagt hij helemaal geen slab meer. Behalve bij het eten van zn brood of hapjes.
Hier zagen we wel echt verbetering sinds hij beter poept ,kan zitten, en hij minder flessen krijgt. Poept jouw kleintje goed ? Hier waren de volle darmen vaak ook een probleem dat zn maagje gewoon minder ruimte had.
Hij is er iig overheen gegroeid en ik hoop dat jouw kleintje dat ook gauw doet😊
één maand geleden
Dank voor je reactie! Fijn om te horen dat jullie kleintje eroverheen is gegroeid! Ik heb inderdaad de hoop voor de 2 jaar.
Bij ons gaa het poepen goed. Ze is vooral heel sterk en doet alles op kracht. En haar maagklepje is gewoon niet zo sterk mee ontwikkeld.
Dus bij een groeispurt of sprongetje neemt het enorm toe en dan weer iets af.
één maand geleden
Wij merken inderdaad bij een sprongetje soms een terugval qua spugen. Ze spuugde als baby heel veel, we wikkelden haar altijd in hydrofielen, maar het is enorm verminderd sinds ze vast voedsel eet. Maar soms, met name als ze veel water drinkt tijdens het eten (we hebben echt een natnek) en ze kort na het eten druk doet met spelen, komt er nog een golf terug. Gelukkig is dit echt nog maar zelden en heeft ze er 0,0 last van :)
Mijn tips zouden zijn om haar zelf grovere stukken te laten eten zodat ze goed kauwt en eerder het vol gevoel ervaart en niet teveel te drinken te geven tijdens het eten.
één maand geleden
Hier helaas ook al een spuger vanaf het begin. Regelmatig een nieuwe outfit aan moeten doen. Hier maakte het vaste voedsel ook geen verschil qua spugen alles kwam er alsnog weer uit. Gelukkig lijkt ze er hier ook niet echt last van te hebben van het spugen. Zelfs bij de osteopaat geweest en bij de huisarts met medicijnen. Heeft allemaal niks geholpen. Ik merk wel sinds een maandje ongeveer verbetering sinds ze veel meer is gaan lopen langs de meubels. Af en toe komt er toch helaas nog ineens wat uit. Het is gelukkig al wel aanzienlijk verminderd en hoop dat het binnenkort helemaal stopt.
één maand geleden
Reactie op Spirit
Wij merken inderdaad bij een sprongetje soms een terugval qua spugen. Ze sp ...
Dank je voor je reactie en de herkenning.
Ik moest wel grinniken over de term natnek hahah. Herken het meer drinken ook inderdaad.
Zie daarom er ook tegen op om straks geen flessen te hebben, gezien die ingedikt zijn.
Dank voor de tip, ze eet hele stukken fruit die ze zelf afhapt en grote stukjes brood, maar helaas gaat ook dat eruit.
Maar het is al stukken beter dan waar we vandaan komen!
Op naar een leventje zonder, ook voor jullie.
één maand geleden
Reactie op Vakantie
Hier helaas ook al een spuger vanaf het begin. Regelmatig een nieuwe outfit ...
Jeetje hé, zelfs medicatie dat niet werkt...
Ik hoop het ook voor jullie dat het steeds verder af neem!
Toen het lopen makkelijker ging verbeterde het hier gelukkig ook weer iets.