5 Reacties
7 maanden geleden
Niet helemaal maar wel veel herkenning over klachten van de bekkenbodem. Ik heb na de bevalling zeker een maand nog in bed gelegen. Daarna ging het herstel echt heel traag.
Ik doe momenteel niets aan sport behalve wandelen. Maar zelfs wandelen geeft soms nog klachten. Loop verder al sinds het begin bij de bekkenfysio en krijg daar elektrotherapie.
Vergeet niet dat je 6 maanden geleden bevallen bent. Vaak staat er echt wel 9-12 maanden herstel voor na een bevalling. En stel het herstelt niet dan zou een gynaecoloog ook nog wat kunnen betekenen.
7 maanden geleden
Ik ben in november bevallen. En heb ook een verzakking. Het is al heel stuk minder. Dan in het begin. Maar het herstel gaat zo langzaam. Ik heb er in het begin zo erg door heen gezeten. Nu pak ik stap voor stap weer alles beetje op. Hoe meer ik doe hoe meer pijn en druk van onder krijg. Paar keer naar fysiotherapie geweest. Maar geen goeie klik mee gehad.Als het na 2 maanden nog is word ik eindelijk doorgestuurd naar een gynaecoloog.
7 maanden geleden
Reactie op mandymandy❤️
Ik ben in november bevallen. En heb ook een verzakking. Het is al heel stuk ...
Je moet geduld hebben. Ze zeggen dat het Max 6 tot 12 maanden kan duren voor alles weer op zijn plek is.
2 maanden geleden
Reactie op mandymandy❤️
Je moet geduld hebben. Ze zeggen dat het Max 6 tot 12 maanden kan duren vo ...
Hi Mandy, hoe gaat het nu bij jou?
2 maanden geleden
Hai Charlotte.
Het gaat heel stuk beter. Ben zo blij alles weer zelf kan doen.Voel nog wel dat het niet 💯 is maar het gaat zeker de goeie kant op. Elke dag blijven oefen. Ben sins week geleden volledig aan het werk.
Hoe gaat het met jou?