61 Reacties
3 jaar geleden
Dit is toch best wel helder bloed..ik zou straks even de echo afwachten..meer kun je nu toch niet doen. Zo begon het bij mij helaas wel. Duim voor je dat je toch een goede echo hebt straks!
3 jaar geleden
Zelf geen slijm verloren maar wel 2 dagen helderrood bloed en ook best een hoop. Sindsdien blijven bloedden en 2 goeie echo’s gehad! Zit nu op dag 9 van bloedverlies maar het is nu sporadisch op de dag, de ene keer helderrood de andere keer bruin achtig maar wel waterig en vloeibaar.
Succes met je echo strakjes!! Ik duim voor een goeie afloop ❤️
Hier nu 8+1
3 jaar geleden
Reactie op justmelikealways
Zelf geen slijm verloren maar wel 2 dagen helderrood bloed en ook best een ...
Ik heb dit ook, eigelijk al vanaf week 5 (nu week 7+1) dat is bij het plassen wat bloed heb.. soms rood soms roze soms bruinig maar gelukkig geen inlegkruisjes vol ofzo.. volgende week maandag mijn eerste echo.
3 jaar geleden
Reactie op brittjem
Heb dit ook alleen als ik na het toilet ging
Maar nu wel als ik een inleg k ...
De verloskundige vroeg mij of ik het kon vergelijken met een bloedneus of menstruatie? Ik totaal niet, is echt heel waterig.. weet niet bij jou? Aan de hand daarvan gaf ze aan dat dit veel voorkomt en me geen zorgen hoefde te maken. Geen garantie (dat heeft niemand) maar wel geruststelling…
3 jaar geleden
Hi! Ik heb dit bij mijn beide zwangerschappen gehad. De eerste keer in mindere mate en liep uit op een missed abortion. De tweede zwangerschap heel heftig met veel stolsels en waterig bloed. En dat duurde wel een week of 3. Maar hier ligt nu een prachtig meisje van 3 maanden in mijn armen.
Het komt vaak voor en kan komen doordat je baarmoeder zoveel meer doorbloed is tijdens de zwangerschap. Ik heb wel het advies gekregen direct niet meer te tillen. En geen houdingen of krachttraining te doen waarbij je je bekken of onderbuik onder druk zet.
Hopelijk stopt het bloeden snel!
3 jaar geleden
Reactie op Zonnestraal2022×
Hi! Ik heb dit bij mijn beide zwangerschappen gehad. De eerste keer in mind ...
Net ging ik na toilet en liep het er echt uit het bloed … ik begin nu ook echt buik pijn te krojgen dus vrees voor t erge maar kan ook maar zo zijn dat het allemaal goed komt 🍀
3 jaar geleden
Helaas had ik het zelfde maar geen bloed verlies. Vorige week terugezet met 2 weken en vandaag was er geen hartje meer te zien helaas. Vorige week nog wel. Heel veel succes hopelijk voor jou wel goed nieuws. Alhoewel ik wel heel eerlijk moet zijn dat het best veel is wat je verliest.
3 jaar geleden
Reactie op letsdothis
De verloskundige vroeg mij of ik het kon vergelijken met een bloedneus of ...
Ja het is bij mij vaak ook enorm waterig. Zo vreemd haha.
Stinkt ook heel erg soms😅
3 jaar geleden
Hoe is de echo gegaan ?
Ik ben ipv 8 toch 5 weken vandaar dat ze nog geen hartje konden zien … maar heb echt super erge buikpijn en komen echt bloed slierten uit mn vagina …dus moeten het bloed in de gaten houden en op goede vrijdag 7 april weer terug voor te kijken of er dan wel hartje is dus hopen!!! Voor nu even afwachten… en hopen dag met een kruikje de buikpijn weg gaat…