11 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op IreenK
Wij hebben een bord met zuignap bij onze oudste al opgegeven 😅 leggen nu g ...
Hier ook, bord bij onszelf op tafel houden en steeds een paar stukjes op het blad van de stoel leggen zodat ze die zelf kan pakken. Als ik haar het bord zou geven heeft ze die binnen no time op de kop bovenop haar hoofd 😂
2 maanden geleden
Ik heb de bakjes en verdeelbordjes van de zeeman met zuignappen, beetje water eronder en ze plakken als een malle. Wel alleen op een gladde ondergrond.
2 maanden geleden
Ik weet niet wat voor tafelblad jullie hebben. Wij hebben een bordje van Ezpz, dat is een grote zuignap. Zelfs op onze houten tafel blijft hij redelijk plakken. Als je een gladder oppervlak hebt zit hij echt muurvast.
Ons zoontje krijgt hem wel los als hij zijn best doet, maar hij kan hem niet meer zomaar per ongeluk van de tafel af maaien. En verder leggen we telkens maar een klein beetje eten op het bord en blijven dan aanvullen, als het bord dan valt ligt niet meteen alles op de grond. Vaak begint het gooien met het bord hier trouwens pas als hij eigenlijk al bijna genoeg heeft gegeten.
2 maanden geleden
Die van mij kiepert eerst zijn bord leeg op het blad van de triptrap en gooit het daarna achteloos over zijn schouder. Waarna hij eens gaat kijken wat hij opeet. Wat hij niet hoeft gooit hij zijn bord achterna. Hier geven we dus ook maar kleine beetjes tegelijk en wordt de vloer regelmatig gepoetst haha. Komt vanzelf goed! Hij heeft er iig plezier in 🤣