11 Reacties

5 maanden geleden

Zeker. Ze voelen zichzelf op een gegeven moment veilig genoeg om door te slapen

5 maanden geleden

Nog een keer of drie s nachts hier🙋

5 maanden geleden

Hier ook nog in de nacht aan het voeden. Verschilt soms hoevaak. Soms helpt het dat mijn vriend de baby bij zich neemt, dan slaapt hij zo weer verder zonder te drinken.

5 maanden geleden

Hier sinds een week of 4 geen nachtvoedingen meer. Ze slaapt nu op haar buik, dat doet wonderen.. En ik ben op een begeven moment gaan 'klok kijken'.. zodra ze wakker werd ging ik er heel bewust 15 minuten niet naartoe... en wat denk je... binnen die tijd sliep ze alweer...(voorheen ging ik dus meteen voeden.. )

5 maanden geleden

Reactie op 3kidsmama

Hier sinds een week of 4 geen nachtvoedingen meer. Ze slaapt nu op haar bui ...
Laat je dan huilen?

5 maanden geleden

Ja hier nog een keer of 4/5. Ligt aan wat voor nacht hij heeft

5 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Laat je dan huilen?
Ja, maar t is niet dat ze alles bij elkaar krijst, meer mopperen zegmaar... Nu inmiddels hoor ik eigenlijk alleen dat ze even wakker wordt en dan pakt ze binnen een paar minuten haar duim en slaapt ze weer

5 maanden geleden

Ja, hier ook nog heel vaak in de nacht. Iedere 1-2 uur vaak nog wel. Ik geef er aan toe. Hij slaapt ook nog steeds bij ons en ik slaap in de nacht samen. Zo krijg ik de meeste slaap 🙈

5 maanden geleden

Ja hoor! Meestal rond 23.30 en rond 03.30 uur. Nu is ze al een paar nachten ook om 01.30 uur wakker om te drinken.

5 maanden geleden

Ja hier ook nog, vaak zo’n 2 keer en af en toe 3. Maar ze valt dan vaak zo weer in slaap en dan leg ik dr weer in bed of ze slaapt bij mij als ik vaak ook in slaap val.

5 maanden geleden

Hier ook zeker 3 keer, vaak 4 😅 Overdag wil hij hier ook maar weinig drinken. Hij slaapt nog bij ons op de kamer dus is een kwestie van eruit pakken, aanleggen, zelf even al zittend ogen dicht doen, dan na 5-10 minuten afkoppelen, terug leggen, en verder slapen. Gelukkig valt hij vaak aan de borst weer in slaap. Ik ga ook vaak samen met hem naar bed ‘s avonds om zo toch nog wat uren te kunnen pakken.