968 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op Bommetje91

Hier komen ze (tweeling, 11maanden) vaak rond 6/7, 9.30, 13.30, 16.30, 20.0 ...
Wauw mag ik even zeggen dat ik het super knap vind dat je al zolang je tweeling borstvoeding geeft!! 🥰

10 dagen geleden

Tip: Ik geef nog borstvoeding bij wakker worden, tussen de middag en voor de nacht. Ik ben gestopt met kolven op het werk. Dus dinsdag en donderdag geen tussen de middag borstvoeding en niet kolven. Andere dagen wel tussen de middag. De productie blijft goed. Yesss

10 dagen geleden

Reactie op NienkeL

Tip: Ik geef nog borstvoeding bij wakker worden, tussen de middag en voor d ...
Krijgt hij op dinsdag en donderdag dan wel nog borstvoeding tussen de middag met een flesje of geef je iets anders?

10 dagen geleden

Reactie op Anoniem20232023

Mijn tsr komt trouwens ook traag of soms niet op gang. Herkennen jullie dat ...
Jaa ik voel het ook minder vaak.

10 dagen geleden

Reactie op Livelli

Krijgt hij op dinsdag en donderdag dan wel nog borstvoeding tussen de midda ...
Ja ik heb nog een super mooie voorraad met borstvoeding. Dus die krijgt hij lekker mee naar de opvang. Dus nog geen kv nodig. Hoop dat als de voorraad op is hij over mag naar koemelk. Dan heb ik mijn mooie doelen behaald, zoals het kon alles prima, alle borstvoedingen gehouden tot hij over kon op vast voedsel. Trots

9 dagen geleden

Reactie op NienkeL

Ja ik heb nog een super mooie voorraad met borstvoeding. Dus die krijgt hij ...
Heerlijk zeg! Dat heb je goed voor elkaar, mag je zeker trots op zijn 🥰

9 dagen geleden

Reactie op NienkeL

Tip: Ik geef nog borstvoeding bij wakker worden, tussen de middag en voor d ...
Wat top zeg! Krijgt hij dan nog 3 voedingen op een dag? Mijn dochter lijkt ook minder te willen maar ik denk steeds dat ze meer nodig heeft

5 dagen geleden

Reactie op Anoniem20232023

Mijn tsr komt trouwens ook traag of soms niet op gang. Herkennen jullie dat ...
Ja, herkenbaar! Mijn dochter vindt dat dan ook frustrerend en stopt vaak met drinken als de tsr niet snel genoeg komt. Ze is dan heel boos en huilerig. Ik moet me echt concentreren op dat gevoel om een tsr voor elkaar te krijgen. Heel vervelend.

5 dagen geleden

Reactie op Anoniem20232023

Mijn tsr komt trouwens ook traag of soms niet op gang. Herkennen jullie dat ...
Ja bij mij komt duurt het tegenwoordig ook wel wat langer, zeker met kolven kan het soms lang duren voordat er wat gebeurd. Ik vind het wel jammer hoor dat ze nu steeds minder gaat drinken. Vind het nog steeds zo'n fijn momentje. Hopelijk blijft mijn productie straks voldoende om iniedergeval nog even door te gaan. Merk echt wel dat de productie begint af te nemen.

4 dagen geleden

Het eerste boventandje begint door te komen. Hebben jullie er last van gehad zodra ze door waren? Ik vrees een beetje voor mijn tepels.

4 dagen geleden

Reactie op WeStok

Het eerste boventandje begint door te komen. Hebben jullie er last van geha ...
Hier komen er bijna vier tegelijk door. Tot nu toe niet gebeten. Wel voel ik aan mijn tepels dat ze doorkomen. Speeksel is wat zuurder oid.

4 dagen geleden

Reactie op WeStok

Het eerste boventandje begint door te komen. Hebben jullie er last van geha ...
Hier zijn ze al een tijdje door. Ik was erg bang om het te voelen, maar nergens last van gehad!

4 dagen geleden

Reactie op WeStok

Het eerste boventandje begint door te komen. Hebben jullie er last van geha ...
Over de ondertanden gaat de tong er over. Bijten zonder tanden altijd afleren. En doen ze dat met tanden dan ook heel duidelijk auw zeggen. Laat ze gerust ervan schrikken. Soms mini kloofje aan linker tepel. Dan is tandje iets gevoeliger. Maar echt eigenlijk geen enkel probleem hoor! Als ze heeel gulzig drinken of sabbelen =kriebel erdoor krijgen' is heftiger. Vind ik

4 dagen geleden

Reactie op NienkeL

Over de ondertanden gaat de tong er over. Bijten zonder tanden altijd afler ...
Ze ervan laten schrikken moet je wel mee oppassen, kan borst weigeren tot gevolg hebben.. las ik op de borstvoeding stage boek groep van la leche league

3 dagen geleden

Reactie op WeStok

Het eerste boventandje begint door te komen. Hebben jullie er last van geha ...
Hier al 8 tanden door, 4 onder 4 beneden. Als de aanhap goed is heb je er geen last van. Hooguit dat het wat prikt bij doorkomen omdat t speeksel van je baby dan wat zuurder is en je tepel daarop kan reageren. Maar oudste heeft al n tijdje al zn tanden en kiezen en die heeft 1x gebeten. Heb m losgekoppeld en wat anders aangeboden om te doen. Daarna heeft ie t nooit meer gedaan gelukkig. Tweeling (tot nu toe) ook nog niet 🤞🤞

3 dagen geleden

Reactie op WeStok

Het eerste boventandje begint door te komen. Hebben jullie er last van geha ...
Van de ondertandjes had ik geen last. Maar nu met twee boven erbij soms wel, ook vindt ze t wel eens leuk om te bijten wat nu met 4 toch echt wel onprettig is

2 dagen geleden

Reactie op amaf

Van de ondertandjes had ik geen last. Maar nu met twee boven erbij soms wel ...
Hier ook echt last van de boventanden. Heb het idee dat ze in het begin gewoon nog heel scherp zijn en dat dat na een tijdje minder wordt.. tenminst herinner me dat ik bij de ondertanden ook last had maar dat dit na tijdje weg ging. Dus hoop dat het nu ook is want dit hou ik niet vol zo. Zeker met de nacht voedingen en het tutten snachts

2 dagen geleden

Reactie op WeStok

Het eerste boventandje begint door te komen. Hebben jullie er last van geha ...
Hier alleen last tijdens het doorkomen, vooral omdat ze dan ineens gaat bijten. Ze heeft er zelf gewoon last van. Dus in die periodes kolf ik een stuk meer.

6 uur geleden

Meerdere kindjes hier die nog maar 2x overdag bv drinken? Onze zoontje wil sinds deze week zijn flesje bv nier meer smiddags. Hij krijgt nu alleen in de ochtend, avond en vaak nog 1x in de nacht een voeding.