8 Reacties

6 maanden geleden

Hi Brood is wel een dingetje en dus ook niet gek dat je zoontje hier wat moeite mee heeft. Heb je al puur fruit geprobeerd als beleg en goed veel margarine? Dat maakt het wat smeu茂ger. Ik ben begonnen met hele klein stukjes en die doopte ik dan in melk. Zo viel het al uit elkaar voor hij het in z鈥檔 mond kreeg. Misschien helpt dat. Hier ook begonnen met wit brood, omdat dat nou eenmaal wat zachter is. Het is niet te vroeg voor brood of stukjes groente, wel goed kijken dat het niet te klein/groot is. De app Solid starts is heel handig, hier word per voedingsmiddel aangegeven op welke manier je het het beste kunt aanbieden. Nog even een kleine tip: smeerkaas bevat te veel zout voor kinderen onder 1 jaar.

6 maanden geleden

Hey, bij ons werkt het goed om het brood te roosteren en dan in lange repen te snijden. Die kan hij zelf op pakken en er dan op sabbelen. Door het te roosteren wordt het wat minder plakkerig en is er minder kans dat er een boel brood aan zijn gehemelte blijft plakken. We doen behalve pindakaas en margarine nog niet veel brood beleg erop, vooral omdat hij altijd precies in het beleg grijpt als hij het broodje probeert op te pakken馃槵.

6 maanden geleden

Reactie op Vlinder107

Hi Brood is wel een dingetje en dus ook niet gek dat je zoontje hier wat m ...
Hey die app die je aanbeveelt moet je uiteindelijk voor betalen maar weet jij toevallig gelijke apps maar dan gratis?鉂わ笍

6 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Hey die app die je aanbeveelt moet je uiteindelijk voor betalen maar weet j ...
Volgens mij betaal ik niet voor solid starts en kan gewoon de info vinden die ik zoek!

6 maanden geleden

Ik kan in Solid starts ook gewoon gratis de info vinden

6 maanden geleden

Reactie op NikitaDelilah

Hey die app die je aanbeveelt moet je uiteindelijk voor betalen maar weet j ...
Ik hoef niet te betalen voor Solid Starts

6 maanden geleden

Wij doen brood door zn fruithapje heen. Ons zoontje snapte het namelijk ook niet helemaal. Nu door zn fruit gaat het super

6 maanden geleden

Reactie op eline199

Hey, bij ons werkt het goed om het brood te roosteren en dan in lange repen ...
Roosteren werkt hier ook perfect! Ze vind het lekker en het blijft niet plakken.