14 Reacties
25 dagen geleden
Hier heb ik hetzelfde probleem. De enige broeken die goed passen bij mijn dochtertje zijn leggings.
25 dagen geleden
Lil atelier valt lang en smal! Via Vinted genoeg te koop en je hebt ze ook van €15,- wat ik mee vind vallen voor de fijne kwaliteit.
25 dagen geleden
Soms zit er inderdaad ook een knoop aan de binnenkant om de taille te versmallen (net als bij zwangerschapsbroeken)
25 dagen geleden
Oh fijn die merken tips! Ik heb idd van die broeken met knoopjes al erin, maar het is veel te groot. Ik denk dat het komt omdat we wat warmere broeken willen voor de herfst en winter, die zijn niet zo legging-achtig.. en vallen echt zo ruim. Ik ga even speuren! En omslaan, ga ik ook ff proberen :)
20 dagen geleden
Het nadeel van tweedehands is dat de kleding uitgerekt is als de baby dus wel wat meer vet had 😅. Maar de opvang gaf als tip een wollen maillot onder legging, dan hoeft ze niet die dikke broeken aan die ze toch niet past maar heeft ze het toch warm met van die strakke leggings.. dus ik ga dat maar doen!
19 dagen geleden
Hier een zoontje met hetzelfde!
Merken die bij ons inderdaad wel goed passen zijn:
Flinq
Noppies
De meeste dingen van Name-it en Next.
En kijk bij het kopen of er zo'n knoopje aan de binnenkant van de broek zit bij de taille. Dan kun je de taille smaller maken!
19 dagen geleden
De broekjes van Little and Cool zijn echt top! Zitten vrij strak waardoor ze voor smallere baby's perfect zijn en ze hebben echt geweldige printjes en ook flared broekjes. Het kost alleen wel wat meer, maar de kwaliteit is ook super goed. Ik koop ze altijd een maatje groter, want dan kan ze de broekjes langer aan terwijl ze alsnog mooi aansluiten.