13 Reacties

één maand geleden

Ik draag haar gewoon en soms gebruik ik een draagzak

één maand geleden

Heb je het over een bakfiets of gewone fiets? Op de gewone fiets heb ik een buggydrager.

één maand geleden

Ik heb een paraplu buggy en de buggy-mee met een extra spin zodat de buggy goed vast zit. Als ik dan bij de winkel aankom dan zorg ik dat ik m'n voorwiel ergens tegenaan kan zetten zodat de fiets niet kan omvallen. De buggy is er makkelijk vanaf te pakken maar erop duurt langer dus dan zorg ik ervoor dat ik een winkel met een karretje op het einde heb. Buggy in de kar en baby in het zitje van de boodschappenkar. Dan stop ik alle boodschappen in de fietsentas, de buggy op de fiets en dan breng ik de winkelkar weg en dan haal ik dus pas mijn dochtertje uit de winkelkar en zet ik haar in het fietsstoeltje, zodat ik dan gelijk weg kan. Je hebt ook nog bepaalde rekken voor aan je voorwiel zodat je daar een tweede standaard kunt maken, dan staat je fiets ook steviger.

één maand geleden

Reactie op DeMamavanRens

Heb je het over een bakfiets of gewone fiets? Op de gewone fiets heb ik e ...
Een gewone fiets ja ik heb de buggy nu ook aan een buggy drager maar vanmiddag wilde ik voor het eerst weg met de buggy zet me fiets in de tuin op de standaart en hij valt gelijk om 🙈

één maand geleden

Bakfiets 😊✌️

één maand geleden

Reactie op MC26

Bakfiets 😊✌️
Ja snap ik alleen voor nu te duur 🤗

één maand geleden

Ik heb een opvouwbare buggy die gedeeltelijk in mijn fietstas past. Hij zit er diep genoeg in, dat hij niet eruit kan vallen. Mijn fiets heeft een dubbele standaard en een fietsslot. Dus ik kan de kleine in het stoeltje zetten als ik uit de stad weg ga, en dan de buggy in de fietstas doen.

één maand geleden

Reactie op Jopje

Ik heb een opvouwbare buggy die gedeeltelijk in mijn fietstas past. Hij zit ...
Ik wilde ook een dubbel standaart maar ik heb geen fietsslot dus volgens mij kan dat dan niet. Buggy in fietstas zou nu kunnen maar met het oog op eventuele een 2de kindje zal er ook achterop een zitje moeten. 🤗

één maand geleden

Misschien is een fiets kar iets? Die kan je ook als buggy gebruiken. Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar het lijkt me ideaal.

één maand geleden

Reactie op Anbaby2023

Misschien is een fiets kar iets? Die kan je ook als buggy gebruiken. Ik heb ...
Dit inderdaad. Veel goedkoper ook, en kan je heel makkelijk vast en loskoppelen.

één maand geleden

Reactie op Anbaby2023

Misschien is een fiets kar iets? Die kan je ook als buggy gebruiken. Ik heb ...
Ik heb een tweeling en van de zomer was het ideaal. Kon makkelijk(er) even wat verder komen en inderdaad makkelijk op en af te koppelen. Ik heb hem tweedehands gekocht, wilde eerst even kijken of het wat was, nog geen moment spijt!

één maand geleden

Reactie op Jopje

Ik heb een opvouwbare buggy die gedeeltelijk in mijn fietstas past. Hij zit ...
Ja was eerst ook zo van plan alleen als straks achterop een site moet kan dat weer niet 🙈