18 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben de maxi Cosi Lara. Was in de aanbieding laatst voor €150. Ik ben er erg tevreden over en heb m standaard in de auto liggen
4 maanden geleden
Reactie op Rowan0409
Ik dacht dat er bepaalde buggy’s wel mee mogen de cabine in als je ze heel ...
Ja klopt. Wij hebben een buggy van Dubatti omdat we er ook veel gebruik van maken (reizen veel). Die was wel 250 (in de sale). Maar die mag gewoon in alle vliegtuigen mee. Kan je super klein inklappen. Echt een aanrader trouwens. Dus als je die 2e hands kan krijgen zou ik die doen!
4 maanden geleden
Reactie op Rowan0409
Ik dacht dat er bepaalde buggy’s wel mee mogen de cabine in als je ze heel ...
Bij KLM is de maximaal toegestane afmeting voor een buggy aan boord 15x30x100. De meeste buggy’s hebben een afmeting van circa 20x40x50. Hoe dit bij andere maatschappijen zit durf ik niet te zeggen
3 maanden geleden
Reactie op JacquelineNov
Wij hebben recent de deryan aangeschaft. Mag mee tot de gate.
Bevalt deze?
3 maanden geleden
Reactie op Natasja1011
Bevalt deze?
Wij ook de Deryan. Groot fan! Licht, heel snel en makkelijk ingeklapt en rijdt goed. Zeker een aanrader!
3 maanden geleden
Reactie op Sannevanderd
Wij ook de Deryan. Groot fan! Licht, heel snel en makkelijk ingeklapt en ri ...
Wij hebben hem dit weekend gekocht. Bedankt voor je reactie!
3 maanden geleden
Ik zou wel even goed uitzoeken of hij dan wel écht als handbagage mee mag! Bij bijna iedere maatschapij gaat hij mee tot aan het vliegtuig, daar word hij in het ruim geplaats en bij het uitstappen staat hij weer voor je klaar. Het zou namelijk zonde zijn als je er speciaal een koopt en dat hij dan niet mee mag.
Je kan evt. bij Tripidoo dit soort reiswagens huren.
3 maanden geleden
Wij hebben nu onze gewone kinderwagen meegenomen. Die moet je dan wel even inchecken, dan krijg je een label.
Deze kun je dan meenemen tot het vliegtuig/gate. Dan gaat het onderin bij het ruimbagage.
Zodra je weer geland bent dan staat de kinderwagen weer bij de uitgang en kan je kind er weer in.
Dus dan moet je je kind alleen dragen in de slurf en ik het vliegtuig.
3 maanden geleden
Reactie op Natasja1011
Bevalt deze?
Zeker! 99€ via de Albert Heijn.