27 Reacties

6 maanden geleden

Hier ook een buikslaper, ik gebruik de pampers harmonie maat 3 (meisje en niet zo groot/zwaar). Gaat tot nu toe goed, tenzij ze 's ochtends poept 🙈😅

6 maanden geleden

Wij hebben hier ook een buikslaper die iedere nacht doorlekte... Wij hebben nu ook de kruitvat luiers en dan een maat groter gekocht (goed opletten dat hij niet te los zit met omdoen) en sinds dien geen nacht meer doorgelekt! Extra luier achterstevoren werkte hier niet.

6 maanden geleden

De babydry maat 4 van pampers zijn echt zoveel fijner in pasform en qua kwaliteit! Ze is maar een enkele keer doorgelekt maar dan zat die ook bomvol. Doorgaans blijft ze droog. Met kruidvat is de max 4 uur die gebruik ik overdag.

6 maanden geleden

Wij gebruiken voor de nacht nu pampers babydry. Overdag de kruidvat luiers. Ons zoontje lekte ook steeds door in de nacht. Nu niet meer!

6 maanden geleden

Dan ga ik voor de nacht ook maar paupers babydry proberen. Dank jullie voor alle tips!

6 maanden geleden

Ik heb gewoon een maat groter gekocht en dat werkt prima. Sinds meneer kon terug rollen slaapt hij ook alleen maar op zn buik en lekte eerst ook vaak door elke ochtend was ie nat … heb gewoon de kleine maat overdag opgemaakt en maat 4 voor ‘s nachts gepakt

6 maanden geleden

Ik gebruik rascal en friends voor de nacht. Ze is ook een buikslaper en met die luiers geen natte slaapzak meer gehad .

6 maanden geleden

Reactie op Chantal84B

Ik gebruik rascal en friends voor de nacht. Ze is ook een buikslaper en me ...
Ja top luiers, betaalbaar en misschien nog wel beter dan pampers.. wij hebben ook nooit meer lekkages.

6 maanden geleden

Overdag gebruiken wij Kruidvat luiers, maar ‘s nachts Pampers Dry. Werkt voor ons top!

6 maanden geleden

Nog niet meegemaakt met ons zoontje, maar bij onze dochter destijds gebruikten we ‘s nachts standaard 1 maat grotere luiers. We gebruiken (toen ook) pampers premium protection voor zowel overdag als ‘s nachts, echt topluiers zijn dat. Ik heb ook wel eens gehoord dat men 2 luiers over elkaar heen deed, de een normaal en de ander achterstevoren. Valt te proberen 🤷🏻‍♀️

6 maanden geleden

Onze oudste dochter had dit ook. Ze plaste ook altijd heel veel. Al deze tips hielpen niet elke nacht. Ik heb op een gegeven moment twee luiers om gedaan🤭 Dus 1 gewoon en de andere andersom. En als de tweede luier helemaal droog was kon die zo de volgende keer weer om.

6 maanden geleden

De premium protection luierbroekjes helpen bij onze buikslaper

6 maanden geleden

Gelanoliseerd wolbroekje over de luier helpt

6 maanden geleden

Wij gebruiken in de nacht Pampers Baby Dy luiers. Toen ons meisje vaker doorlekte was dit de oplossing. Die Baby dry luiers nemen net wat meer vocht op en verdeelt het beter lijkt het… Overdag gewoon de kruidvat luiers. Werkt prima!

6 maanden geleden

Hier ook een Buik slaper, gebruik pampers baby dry en nergens last van

5 maanden geleden

Luierbroekjes van pampers baby dry!

5 maanden geleden

Moet zeggen dat mijn baby al vanaf geboorte een buikslaper is en die is nog nooit doorgelekt! Ze draagt al maat 5 met 8 maanden. Vooral ook goed de randjes checken doe ik altijd dat die naar buiten gevouwen is. En anders zo'n lapje leggen op de plek waar hij met z'n luier ligt. Dan hoef je niet hele hoeslakens te wassen maar alleen kleinere doekjes

5 maanden geleden

En wij gebruiken gewoon de goedkoopste luiers van de Albert heijn 😊 nooit problemen gehad met ons buikslapertje

5 maanden geleden

Ik heb de luiers van Lidl, zijn ook super. Onze dochter van 7 maanden slaapt al vanaf de geboorte op haar buik nu ook vaak op haar zij. En lekt bijna nooit door.

5 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Mijn zoontje zit ook in maat 4 van kruitvat merk. Ben voor de nacht nu overgestapt op 5, lijkt tot nu toe te helpen :)