4 Reacties

5 maanden geleden

Hoe oud is je dochtertje? Heel herkenbaar namelijk eerst sliep ze hier ook overal van de kinderwagen in de box maakt niet uit. Nu nergens meer behalve in bed en als ze ziek is op mij 😅 Ze slaapt überhaupt niet meer in gezelschap dan is ze veel te nieuwsgierig en wilt ze alles volgen

5 maanden geleden

Reactie op MomM34

Hoe oud is je dochtertje? Heel herkenbaar namelijk eerst sliep ze hier ook ...
Ja precies hetzelfde hierzo! Ze is 8,5 maand nu 🤍

5 maanden geleden

Hier is de nieuwsgierigheid tegenwoordig ook veel sterker dan de slaap! Alleen in de auto lukt het nog wel een beetje om te slapen als we precies in zijn dutjes tijd beginnen met rijden, maar hij kan nu ook prima wakker blijven. Ook ruim 8 maanden nu. Ik denk dat het een normale ontwikkeling is en niet aan de autostoel ligt..

5 maanden geleden

Zo frustrerend. Hebben we ook last van sinds de slaapregressie bij 4 mnd. Vorige week toch op vakantie geweest met de auto. Wat bij ons hielp: - kort voor slaaptijd vertrekken. Of als je onderweg bent even kort voor slaaptijd pauzeren. - dekentje en knuffeldoek gebruiken om signaal te geven dat tijd is om te slapen - white-noise aan - autostoel andersom draaien zodat wij niet in beeld zijn en dan ga ik voorover leunen zodat ze mij ook zo min mogelijk ziet of oogcontact maakt. Eerste keer was veel huilen, maar de keren daarop ging steeds beter en beter.