10 Reacties

één maand geleden

Loopwagentje/autotje, speelkeuken

één maand geleden

Wij hebben deze gegeven aan onze dochter: https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-little-people-dierenverzorgings-boerderij/9300000066813861?referrer=socialshare_pdp_androidapp Echt een hit, ze vindt hem geweldig.

één maand geleden

Ik heb nu een ballentoren. Had die al een tijd in huis Maar nu speelt ze er enthousiast mee! Heb voor onze dochter voor haar verjaardag een grote ark van noach gehaald van fisher price little people. Met grote poppetjes Ben erg benieuwd, ze is overmorgen jarig! Verder kan ik je zo mijn verjaardagslijstje opsturen met wat ik voor haar verjaardag vraag aan mensen haha moet je maar een berichtje sturen 😀

één maand geleden

Wat onze dochter allemaal heeft gekregen: Keukentje Speelgoed voor keukentje Schortje Speelgoed voor in bad/onder de douche Kartonnen boekjes Vtech ballenboom Regenlaarsjes Trekdier Haarspeldjes Loopbakfietsje Lettertreintje van haar naam Wat nog op haar lijstje stond: Stoeltje Activiteitentafel little dutch Aankleedkussenhoes Misschien kun je hier wat mee :)

één maand geleden

Wij hebben de V-tech activiteiten kubus gekocht voor haar verjaardag. Van mijn ouders weet ik dat ze een teddy stoel met haar naam hebben gekocht en mijn schoonvader een loopwagen.

één maand geleden

We hebben al veel in huis vanwege grote broer. Zij krijgt nu de 'scoot and ride' (krijgen we), wat nieuwe wollen kleertjes, winterlaarzen, fietshelm, 2 boekjes en een eigen grote knuffelaap van ikea (omdat ze die van haar broer onwijs leuk vindt).

één maand geleden

Wij hebben een elektrische auto gegeven, ze heeft een hobbelpaard gekregen, een loopkar, mega blocks, speelgoed van vtech, houten reuzenrad van de hema, een huisje met blokjes/figuurtjes van de kruidvat.

één maand geleden

Mijn dochter was gister jarig en ze heeft van haar vader en mij een ballenbak en hobbelpaard gekregen. Verder op haar feestje een elektrische auto en echt heeeel veel speelgoed, maar wat ze tot nu toe het leukst vind is een set met theekopjes en de hamerbank van little dutch (en dan met name het hamertje vind ze heel interessant 🤣)

één maand geleden

Ik heb voor mijn dochters verjaardag een skippykoe gevraagd haha zoek maar op Echt geweldig leuk! Een skippybal maar dan in de vorm van een koe, een skippykoe! Ze vindt hem geweldig!

één maand geleden

Reactie op RoEla

Ik heb voor mijn dochters verjaardag een skippykoe gevraagd haha zoek maar ...
Ah wat een tof idee! 😄