Hebben jullie tips qua fijne campingbedjes die ik naast het bed kan zetten? Ons zoontje kan zich sinds kort optrekken en de co sleeper is dus niet meer veilig. Ik hoor het graag 馃槉
Ja dat kan inderdaad ook, deze hebben wij al op zijn kamer staan. Maar het leek me makkelijk om een campingbedje neer te zetten zolang ik nog nachtvoeding geeft dan heb ik die daarna ook gewoon in huis 馃榿
Ja dat kan inderdaad ook, deze hebben wij al op zijn kamer staan. Maar het ...
Dit hadden wij ook toen hij uit de co sleeper groeide. Alleen is het matrasje in het campingbedje lang niet zo stevig en begon deze dus in te deuken waar hij elke keer lag. Toen toch maar via marktplaats een extra (gratis) ledikantje gescoord haha.
Ledikant neemt ook minder ruimte in beslag en is minder diep om je kindje weg te leggen!
Gebruik hier ook het campingbedje, werkt prima! Begin van de nacht ligt ie in zijn eigen kamertje maar als we zelf gaan slapen geef ik nog een voeding en slaapt hij verder naast ons
Dat is dan weer niet veilig. In campingbedjes mag je alleen bijbehorende matrassen gebruiken (die je vast kan zetten), omdat je kindje anders onder het matras terecht kan komen