12 Reacties
2 jaar geleden
Herkenbaar, onze dochter van 25-11 wil ook alleen maar vastgehouden en gedragen worden. Het is mijn eerste kindje dus geen tips voor de combinatie met je oudste.
Gebruik je een draagdoek? Ik doe onze dochter in de draagdoek, dat vind ze heerlijk en ik heb mijn handenvrij.
Het is in het begin even wennen met knopen, maar als je dat een paar keer hebt gedaan dan gaat het steeds makkelijker.
Succes ermee!
2 jaar geleden
Mijn zoontje geboren 28-10 wilt/kan ook niet opzich zelf liggen. Hij heeft erg last van reflux zodra hij plat ligt wordt hij onrustig. Ik doe hem vaak in de draagzak of doek. Maar ik vind het ook erg lastig om iets met mijn zoontje van net 2 te doen. Echt een oplossing heb ik nog niet gevonden. Maar ik snap je helemaal het is erg pittig.
2 jaar geleden
Ik wacht tot ze echt goed slaapt, en dan leg ik haar op de zij in de wieg (deze heb ik in de woonkamer staan). Dan slaapt ze gerust een uurtje of 2.
2 jaar geleden
Hier een baby van 4 november die ook niet op haar rug kan liggen. Op der buik gaat wel af en toe goed na iets van 3 kwartier omhoog en soms in de draagzak maar ze zijn nog zo klein he.. Het zal wel snel makkelijker worden denk ik dus we moeten nog even volhouden en lief zijn voor onszelf. We doen ons best❤️.
2 jaar geleden
Mijn zoon is ook van begin november en wilt ook nog geen speen. Ik merk dat hij de draagzak wel heel fijn vindt.
Daarnaast probeer ik met de oudste naar een speeltuin de wandelen, baby in de wagen.
Met het middag slaapje, dan slaapt de oudste ook, ligt die overdwars op mij.
Maar mocht je kindje ook niet willen slapen op zij/rug/buik is het misschien een idee om langs de osteopaat te gaan. Wellicht zit er iets dwars