18 Reacties

7 maanden geleden

Ik kreeg met 5 maanden te horen dat ze onze kleine man ook met 8 maanden wilde zien. Hier was dat ivm groei. Dit was een extra controle gaven ze aan. Anders hoefde het pad weer met 12 maanden voor de vaccinaties zeiden ze...

7 maanden geleden

Wij konden zelf kiezen of we dan een extra afspraak wouden.

7 maanden geleden

Reactie op sharya

Ik kreeg met 5 maanden te horen dat ze onze kleine man ook met 8 maanden wi ...
En was dat een groei controle omdat je kleine niet goed groeit? Of gewoon voor iedereen

7 maanden geleden

Reactie op faatjemar

En was dat een groei controle omdat je kleine niet goed groeit? Of gewoon v ...
Omdat mijn zoontje van zijn groeicurve afweek. Was van -1 lijn naar -2 gegaan daarom extra controle

7 maanden geleden

Reactie op Roomsoes68

Wij konden zelf kiezen of we dan een extra afspraak wouden.
Ik ook inderdaad, ze liet het aan ons over wanneer we weer wilde komen. Maar raadde ongeveer halverwege de laatste afspraak en de volgende inentingen aan. Ze gaf aan dat ze de afspraken wat soepeler gingen maken, zodat er meer tijd was voor kinderen die wel vaker langs moesten komen.

7 maanden geleden

Ik heb over een maandje met 8 maanden ook een afspraak gekregen met 5 maanden. Tegen mij zeiden ze dat dit de volgende 'gewone' afspraak zou zijn..

7 maanden geleden

Wij kregen te horen dat ze pas over 6 maanden (dat was met der 5 maanden vaccinatie) weer terug hoeft voor der volgende vaccinatie en dat daar geen andere consulten tussen zitten.

7 maanden geleden

Hier met 7 maanden.. 🤷‍♀️

7 maanden geleden

Wij zijn vandaag geweest voor het 7 maanden consult en hieven pas weer bij 11 maanden te komen.

7 maanden geleden

Bij ons werd er tijdens het 5 maanden consult gezegd dat de volgende met 8 maanden zou zijn. We zijn vandaag gebeld om de afspraak in te plannen. Ik zie online idd dat 8 maanden er niet tussen staat en dat de volgende pas eigenlijk met 11 maanden is. Geen idee of we nu een extra afspraak hebben, dat hebben ze er niet bij gezegd. M’n kindje is wel prematuur geboren (36w) en zit op de prematuren groeicurve op de -1. Misschien daarom?

7 maanden geleden

Hier werd gezegd dat de volgende afspraak met 11 maanden pas weer is, en dat dit ook alleen voor de vaccinaties is (met andere woorden, als we niet vaccineren dan zou de volgende afspraak pas bij 14 maanden zijn, althans zo begreep ik het). Ik heb niets gehoord over 8 maanden afspraak

7 maanden geleden

Wij hebben ook met 8 maand een afspraak. Zal wel per bureau verschillend zijn wat ze hanteren. Ik vind het zelf wel prettig, toch even tussentijds controleren of meneertje goed groeit en even kunnen sparren.

7 maanden geleden

Rond 7 maanden afspraak is vrijblijvende. 11 maanden is met prikjes. Wij gaan ook gewoon. Altijd fijn als ze meedenken

7 maanden geleden

Wij moeten ook met 8 maanden terug. Ons zoontje zijn oogje kijkt soms een beetje scheel dus dan wilde ze er naar kijken- maar ze zeiden ook dat er geen reden was tot paniek en we dan verder kijken 🤷🏻‍♀️

7 maanden geleden

Conclusie; Bij elk cb is het dus weer anders 👍😂

7 maanden geleden

8 maanden bij de oudste wel en daarna de 11 maanden, nu mocht ik kiezen of ik met 8 ook wilde en dus gekozen voor alleen met 11 maanden. En zo nodig kan ik contact opnemen .

7 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie, het verschilt blijkbaar per cjb. Ik ga gewoon en zie het als een extra consult.

7 maanden geleden

Hier gaven ze aan dat deze vervalt omdat er geen personeel voor is. Hier gaan alleen de afspraken waarbij ze een vaccinatie krijgen door🙂