904 Reacties

24 dagen geleden

@sarah93 we kunnen elkaar de hand schudden 🤣 hier ook 3 jaar, al moet ik zeggen dat de oudste het eindelijk geleerd heeft en dat dat al een tijdje goed gaat 🥳 mijn lichaam weet niet eens meer wat normaal slapen is volgens mij 🙈

24 dagen geleden

Zijn er meer kindjes die kunnen of proberen om te draaien? Onze dochter heeft zich gisteren voor het eerst omgedraaid en afgelopen nacht was ze zooo onrustig. Volgens mij wou ze het steeds proberen. Misschien moet ik toch ook maar een nunki lakentje overwegen. Vind lakentje altijd beetje eng. Dit schatje trekt echt alles over haar koppie.

24 dagen geleden

Reactie op Ellen-88

@sarah93 we kunnen elkaar de hand schudden 🤣 hier ook 3 jaar, al moet ik z ...
Whaha erg toch eigenlijk 😂 ja bij ons gaat het met de oudste nu ook goed! Slaapt nu eigenlijk elke nacht het klokje wel rond. Maar dit is echt nog maar sinds 2-3 maand..

24 dagen geleden

Reactie op Ellen-88

Zijn er meer kindjes die kunnen of proberen om te draaien? Onze dochter hee ...
Oh ja dat deed ze bij ons ook toen ze net voor het eerst rolde! Maar dat is nu wel weer voorbij!

24 dagen geleden

Hoe zien jullie ‘schema’s’ eruit wat betreft de voedingen? Doen jullie dit op verzoek of wel echt een beetje op vaste tijden? En hoeveel krijgen ze dan per keer?

24 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Whaha erg toch eigenlijk 😂 ja bij ons gaat het met de oudste nu ook goed! ...
Mooi zo ☺️ hopelijk duurt het bij onze dochters niet zo lang 🤣

24 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Oh ja dat deed ze bij ons ook toen ze net voor het eerst rolde! Maar dat is ...
Dus misschien kan ik het beter nog even aankijken? 🙈

24 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Hoe zien jullie ‘schema’s’ eruit wat betreft de voedingen? Doen jullie dit ...
Hier eigenlijk op verzoek maar komt wel meer ritme in. De eerste is vaak om 7 uur en bedtijd is vaak tegen 19.15. Daar tussen is het om de 2 of 3 uur. En dan elke nacht 1x. Kom dan vaak op 6 of 7 voedingen. Laatst een keer 8. Ze begon meer te drinken, was 165ml, maar is nu al een dikke week veel aan het hoesten dus is nu Max 135ml, maar meestal rond 120ml.

24 dagen geleden

Reactie op Ellen-88

Hier eigenlijk op verzoek maar komt wel meer ritme in. De eerste is vaak om ...
Aah oké! Beetje wisselend dus! Maar fijn om te lezen dat jij ook wat meer flessen op een dag geeft. In mijn omgeving zitten kindjes van dezelfde leeftijd soms nog maar op 4 flessen van 200ml op een dag.. maakt me dan soms haast onzeker of ik de flessen ook niet moet gaan vergroten.. maar ze doet het hier zo prima op.. Bij ons ziet er nu zo uit, maar merk dat ze na die nacht fles van 3/4u de dag wil beginnen en ze klaar wakker lijkt. Wil dus eigenlijk kijken of die fles eraf kan.. 6-9-12-15-18-00.00 135ml en om 3.00/4.00 100ml Daarnaast rond 10u fruithapje en rond 17u groente. Van de groente eet ze nog amper iets..

24 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Hoe zien jullie ‘schema’s’ eruit wat betreft de voedingen? Doen jullie dit ...
Ik voed op verzoek, maar geef borstvoeding. Ik merk wel dat er meer ritme in komt. Ze krijgt altijd haar eerst voeding rond 7u en de laatste rond 19u. Snachts ook nog een keer meestal tussen 2-4uur.

24 dagen geleden

Reactie op Chamss

Ik voed op verzoek, maar geef borstvoeding. Ik merk wel dat er meer ritme i ...
Hier ook op verzoek. Al heb ik geen vaste tijden qua voeden.

24 dagen geleden

Reactie op Chamss

Ik voed op verzoek, maar geef borstvoeding. Ik merk wel dat er meer ritme i ...
Ahh ja precies! Ik deed idd ook op verzoek toen ik bv gaf. Wel fijn dat je een beetje ritme begint te krijgen. Hoe gaat het met het slapen nu? Wil het overdag al wat beter?

24 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Ahh ja precies! Ik deed idd ook op verzoek toen ik bv gaf. Wel fijn dat je ...
Heel eerlijk gezegd verschilt dit enorm sinds sprong 3 en 4. Eergisteren en gisteren gingen de slaapjes goed, vandaag minder.

24 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Aah oké! Beetje wisselend dus! Maar fijn om te lezen dat jij ook wat meer f ...
Ja ik lees het inderdaad ook bij veel van weinige flessen met meer inhoud. Maar hier is het echt Max 165ml. En m’n bv de eerste maanden was ook gewoon op verzoek. Misschien heeft ze zich toen wel aangeleerd om tevreden te zijn maar vaker kleine beetjes? 🤷‍♀️🙈 Als je dochter het prima doet zo dan is dat toch super! Niet onzeker worden, ieder kindje is anders. Hier is ze snachts ook klaar wakker hoor maar gaat na de fles wel vrij snel weer slapen. De groentje hapjes gaan hier nog niet. Fruit nog niet mee begonnen

24 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Hoe zien jullie ‘schema’s’ eruit wat betreft de voedingen? Doen jullie dit ...
Hier ook alles op verzoek, maar ook ik geef borstvoeding. Hier zit er eigenlijk weinig ritme in al zijn de eerste en de laatste voeding wel altijd rond dezelfde tijd.

23 dagen geleden

Mijn god…. Ik moet echt even janken…. Nu heeft ze weer buikgriep 😭😭 wanneer houdt dit op 😅

23 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Mijn god…. Ik moet echt even janken…. Nu heeft ze weer buikgriep 😭😭 wanne ...
Och arme!

23 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Mijn god…. Ik moet echt even janken…. Nu heeft ze weer buikgriep 😭😭 wanne ...
Oooh wat heftig... arme meid. Hopelijk knapt ze snel weer op!

23 dagen geleden

Reactie op Sarah93

Mijn god…. Ik moet echt even janken…. Nu heeft ze weer buikgriep 😭😭 wanne ...
Heftig! Heel veel beterschap gewenst aan haar en veel moed aan jullie. Hopelijk slaapt ze vannacht goed 🤍

23 dagen geleden

Benieuwd wat de avond en nacht zullen brengen. Ze ligt nu op de arm te eten.