1728 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

En alweer wakker, mensen ik sta echt ontploffen
😔 wou dat ik iets voor je kon doen. Hoop dat je inmiddels slaapt.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ooh wat pittig! Hopelijk slapen jullie inmiddels.

8 maanden geleden

Wij zijn weer helemaal terug naar om de 3 uur. Ik wist dat die lange keren te mooi waren om te blijven haha. Wel jammer, want het was wel echt heel erg lekker.

8 maanden geleden

Pff ik heb haar na het voeden in de bedje gelegd ongeveer een half uur geleden. Ze is alleen steeds der speentje even kwijt. Dus even der speen in doen en dan slaapt ze weer. Ik hoorde mijn man naar haar toe gaan, dus ik dacht mooi dat scheelt voor mij een keer heen en weer lopen. Komt hij weer met haar aanzetten. Ja ze huilt, ze wil drinken.... hoow mannen. Nu maar even aangelegd en ga haar zo maar weer terug in der bedje leggen.

8 maanden geleden

Hier iedere drie uur waar ik heel blij mee was. Helaas nu alweer bijna een uur wakker omdat hij zo’n verstopte neus heeft. Zoutwaterneusspray doet helaas te weinig.

8 maanden geleden

Wij waren 1,5 uur wakker 😏 mevrouw was aan het strijden om weer te gaan slapen.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ohhh hoe is je nacht uiteindelijk gegaan?

8 maanden geleden

Hier om half 6 was ze klaar wakker en ze heeft uitgevonden hoe ze moet gillen😂, toen hij mij in bed gelegd en is ze toch weer in slaap gevallen en ik ook

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ohhh hoe is je nacht uiteindelijk gegaan?
Eerlijk gezegd wil ik gewoon echt huilen. Ik begrijp het niet ze was om 23:11u terug wakker geworden voor een voeding en heeft dan hele tijd aan de borst gezeten tot vanochtend 7:15.. Het lijkt erger en erger te worden. Sorry dit is toch geen slaapregressie meer?

8 maanden geleden

@teddy wat jammer dat het niet heeft doorgezet, kop op! Het zal zeker nog gebeuren! Heeft je dochtertje veel aan de speen overdag? @ginniee heeerlijk dat ze lekker mee in slaap is gevallen. En ja dat gillen heeft ze hier ook eergisteren ontdekt. Zus mijn oren @anoniem veel beterschap! Is echt niet fijn, begrijp hoe je je voelt. Mijn kleine had het twee weken geleden ook. Wat hier hielp was Savonds de kamer goed verluchten en dan slijmpjes eruit zuigen @ellen hoe is de nacht uiteindelijk nog gegaan met beide kids?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Eerlijk gezegd wil ik gewoon echt huilen. Ik begrijp het niet ze was om 23: ...
Oh wow dat is echt heel heftig! Dat lijkt me idd niet meer bij de slaapregressie te horen.. wat zal jij moe zijn zeg! 😔

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

@teddy wat jammer dat het niet heeft doorgezet, kop op! Het zal zeker nog g ...
De oudste is gaan slapen na onze strijd en m’n dochtertje vond het nodig om 1,5 uur wakker te zijn. Maar bij jou gaat het wel heel shit of niet? Misschien een domme vraag maar heb je wel genoeg productie als ze zo lang aan de borst wil? Kan het honger zijn? Bedoel het niet verkeerd hoor 😘 Als ik jou was zou ik hulp inschakelen van een deskundig. Misschien lactatiedeskundige? Zo hou je het ook niet vol.

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

De oudste is gaan slapen na onze strijd en m’n dochtertje vond het nodig om ...
Oef dat scheelt wel dat de oudste erna is gaan slapen dan. Vat het helemaal ook niet verkeerd op hoor, waardeer het dat je meezoekt 🤍. Aan de productie kan het niet liggen denk ik, hoewel ik er ook onzeker over ben. Als ik op mijn borst druk dan spuit de melk er echt uit, ze komt ook heel goed bij in stijgende lijn. Ik heb vandaag een afspraak bij de kinderarts voor de opvolging van koemelkallergie, ik zal het daar eens aankaarten en zien of ze mij eventueel kunnen doorverwijzen of mee kunnen denken .. 😕

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Oef dat scheelt wel dat de oudste erna is gaan slapen dan. Vat het helema ...
Jeetje wat zou jij kapot zijn zeg.. bid voor snel betere nachten! Hopelijk heeft t ziekenhuis tips! ❤️

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Als ze een goed lijntje heeft zou het inderdaad wel goed zijn. Fijn dat je vandaag een afspraak hebt bij de kinderarts, hopelijk kunnen ze iets voor je betekenen. De slaapcoach die wij destijds hadden adviseren om eens naar een mesoloog te gaan. Hebben we niet gedaan omdat ik die niet in de buurt kon vinden. Maar misschien is het iets voor jullie. Moet je maar eens googlen.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Wat fijn dat je naar de kinderarts moet vandaag! Ik zou het echt even bespreekbaar maken..

8 maanden geleden

@chamss hoe gaat het? Kan de kinderarts jullie helpen?

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

@chamss hoe gaat het? Kan de kinderarts jullie helpen?
Er juist bezoekje gehad ben er echt niet wijzer van geworden. Kreeg ik als antwoord “ja het is een pientere madam, ze zal gewoon eenkennig zijn en bij jou willen zijn”. 🤬 Wat betreft koemelkallergie: ik zou vandaag of morgen iets van melk moeten eten of drinken en kijken hoe ze daarop reageert. Als ze er slecht op reageert moet ik nog eens drie maanden het dieet volgen en daarna terug proberen om te zien of het er is uit gegroeid.

8 maanden geleden

Hoe gaat jullie avonds mama’s?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Er juist bezoekje gehad ben er echt niet wijzer van geworden. Kreeg ik als ...
Och tegenvaller zeg.. jammer dat je geen hulp hebt gekregen.. 😢