1728 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Och tegenvaller zeg.. jammer dat je geen hulp hebt gekregen.. 😢
Ach ja ben het al gewend hoor als het gaat om kinderartsen 🥸

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hoe gaat jullie avonds mama’s?
Hier heeft ze overdag een beetje een gek ritme gehad.. 6.30 wakker 8.00 - 9.30 geslapen 11.00 - 11.50 geslapen 13.30 - 15.15 geslapen En daarna wakker geweest tot 18.45… kreeg haar om 17u niet meer in slaap voor een powernapje. Maar zien hoe de avond nu gaat. Zijn sinds vandaag begonnen om de voeding niet meer in te dikken.. ze liet wel onrust zien vandaag dus kijk het morgen nog even aan en anders ga ik toch de voeding weer indikken En hoe gaat het bij jou?

8 maanden geleden

Lastig zeg! Misschien idd een Lactatiekundige benaderen. Dit is amper te doen zulke nachten

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Hier heeft ze overdag een beetje een gek ritme gehad.. 6.30 wakker 8.00 - 9 ...
Haar wakkertijd altijd een uurtje en half zie ik staan. Dat is toch goed? Of ben je het gewend dat ze er langer tussen laat? Die powernap is niet altijd even makkelijk. Hier heeft ze ook maar 10min geslapen.. Wat betreft de voeding, het zal even nodig hebben om terug te wennen. Jij weet wat het beste is voor je kindje. Je kent haar ook ondertussen beter en beter, dus gewoon je gevoel volgen 🤍.

8 maanden geleden

18:45u in slaap gevallen. Nu net wakker (uurtje geslapen). Hopelijk valt ze zo lekker verder in slaap 🥹

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Haar wakkertijd altijd een uurtje en half zie ik staan. Dat is toch goed? O ...
Ja meestal 2 uurtjes! En nu moest ik echt m’n best doen voor 1,5 uur.. maar ze had het blijkbaar nodig! Balen dat ze bij jou na een uurtje weer wakker is! De avond verloopt hier ook onrustig tnt..

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ja meestal 2 uurtjes! En nu moest ik echt m’n best doen voor 1,5 uur.. maar ...
Ze voelde haar afgelopen dagen ook niet echt optimaal. Misschien dat het veel van haar lichaampje heeft gevraagd en ze wat moe is. Kan ook misschien aan sprong 5 liggen dat ze meer wil slapen. Weet niet wanneer deze bij jullie moet beginnen. Ja echt jammer, hoop echt dat ze allebei snel gaan slapen 🥹

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ach ja ben het al gewend hoor als het gaat om kinderartsen 🥸
Wat vervelend dat ze je niet echt hebben kunnen helpen 😔 zo kan het toch ook niet verder

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Wat vervelend dat ze je niet echt hebben kunnen helpen 😔 zo kan het toch o ...
Nee inderdaad, ik wacht het nog een paar dagen af en anders trek ik terug aan de alarm bel. Mijn vroedvrouw heeft me ook niet echt wijzer kunnen maken. Vindt het wel jammer dat ik soms dingen zo erg alleen moet uitdokteren

8 maanden geleden

Hoi mama's na al een paar avonden te twijfelen. Sluit ik mij toch bij jullie aan. Hier een dame die slapen niet tot haar hobby rekent. Nu was ze ook alweer wakker sinds 15.30 en door de oververmoeidheid heb ik haar eindelijk in slaap gekregen 10 minuten terug. Hoop dat ze de avond even goed pakt . Volgens de app zitten we in sprong 5 sinds deze week dus zal dat het dan zijn. Ik weet dat ik er moedeloos van word want he ze wilt ook alleen mama

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ze voelde haar afgelopen dagen ook niet echt optimaal. Misschien dat het ve ...
Ja precies.. Is hier nu dikke drama… morgen voeding weer indikken 😵‍💫 wat een onrust laat ze zien…

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ja precies.. Is hier nu dikke drama… morgen voeding weer indikken 😵‍💫 wa ...
Is er een mogelijkheid de voeding van 22-23u in te dikken?

8 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Hoi mama's na al een paar avonden te twijfelen. Sluit ik mij toch bij julli ...
Ahhh vervelend!!! Maar welkom bij de club 😆

8 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Hoi mama's na al een paar avonden te twijfelen. Sluit ik mij toch bij julli ...
Hi, welkom, helaas! 😕 Kan heel vermoeiend zijn om constant in slaap te doen en dat ze niet wilt maar wel moe is. Ervaar je dir enkel nu met de sprong of had ze er voorheen ook moeilijkheden mee? En wat ervaar je nog aan sprong 5?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Is er een mogelijkheid de voeding van 22-23u in te dikken?
Ja overweeg om het nu nog te maken (maak het per 900ml aan omdat het anders gaat klonten).. maar ergens wil ik ook even doorzetten om te kijken of het geen toeval is.. lastigggg 😅

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ja overweeg om het nu nog te maken (maak het per 900ml aan omdat het anders ...
Volg je gevoel. Kijk even aan hoe ze het doet tot de volgende voeding. Mss als ze echt onrustig blijft dat je het wel kan maken. Als ze dan rustig de nacht in gaat dan weet je ook waar t aan ligt

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hi, welkom, helaas! 😕 Kan heel vermoeiend zijn om constant in slaap te do ...
Voorheen ook al hoor maar het ging eindelijk al een paar weken beter maar ben gevoelsmatig weer terug bij af. Bij sprong bij merk ik nu dat ze juist weer minder slaapt wat er ook misschien mee te maken heeft dat ze in der ledikant ligt en niet meer in mijn bed. Wel lukte het haar vandaag zichzelf een beetje zittend te houden dus druk is ze wel weer met ontwikkelen.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Nee inderdaad, ik wacht het nog een paar dagen af en anders trek ik terug a ...
Ja ook gewoon doen hoor! Die nachten van jullie zijn wel heel extreem. En anders misschien toch maar eens inlezen over een mesoloog? Heb geen idee of het iets is hoor.

8 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Voorheen ook al hoor maar het ging eindelijk al een paar weken beter maar b ...
Oh wat een leuke ontwikkeling! Heerlijk! Alleen jammer uiteraard dat ze deze prikkels snachts kwijt moeten raken😢. Kan ze zelfstandig in slaap vallen?

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ja overweeg om het nu nog te maken (maak het per 900ml aan omdat het anders ...
Jullie hadden ook toch speciale voeding of niet? Wij waren vandaag weer bij de fysio en die begon weer over haar opgeblazen buikje en geiten melk 🙈 Hebben jullie kindjes ook een dik buikje? Soms denk ik gewoon dat het haar model buikje is 😬