1728 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Oh wat een leuke ontwikkeling! Heerlijk! Alleen jammer uiteraard dat ze dez ...
Nee ook dat vertikt ze nog. Ik was de laatste 3 weken zo blij want soms als ze tussendoor wakker werd lag ze wat te rommelen maar ging weer slapen. Ook dat lijkt weer voorbij te zijn.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Mijn dochtertje heeft ook een dik buikje, maar niets over gezegd. Heb je oo ...
De fysio doet echt heel goed werk maar met sommige dingen is ze een beetje bijzonder.
Mijn dochtertje overstrekt zich soms heel erg. Als ze slaapt ligt ze soms ook zo gek met haar hoofd. Zij denkt dat dit van haar buikje komt 🤷♀️ maar wil niet zo maar van voeding gaan veranderen.
8 maanden geleden
@Chamss wat balen dat hier niks is uitgekomen. Konden ze je in het ziekenhuis ook niet helpen met een pedagogisch verpleegkundige? Geen idee of dat in België ook bestaat hoor. Maar hier in Nederland observeren ze dan 24 uur de kleine en hoe de ouders daar op reageren. Daarna krijg je dan allemaal tips.
@MommOfAlmost3 welkom bij de club haha. Het is hier voora savonds en snachts erg gezellig 😉.
Hier is ze vanmiddag en begin avond bij mijn ouders geweest en helaas amper geslapen. Ik ben nu aan het voeden en daarna gaat ze hopelijk lekker slapen. Ik zie aan der dat ze heel erg moe is.
8 maanden geleden
Hier lijkt er een soort patroon te zijn afgelopen week. In slaap brengen tussen 18-19:30 uur kost wat moeite. Eenmaal in slaap komt hij rond 20:30 vaak. Huilt dan met ogen dicht. Met speentje zo weer stil dan rond 22-22:30 voor voeding. 3 uur later weer en daarna start er wat onrust. En dan vanaf 6 uur begint de dag Maar in de avond slaapt hij vrij veel valt me op 😊
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Jullie hadden ook toch speciale voeding of niet?
Wij waren vandaag weer b ...
Wij hebben normale voeding! Maar dikken in met gelilact ivm reflux. Maar sinds vandaag dus het indikken niet meer gedaan omdat die gelilact ook obstipatie kan veroorzaken en haar buik is echt een stoorzender momenteel. Nu ook weer aldoor wakker en enorm dikke scheten laten..
Hmm ja van die geitenmelk zei je al vaker…
Ik ga me er morgen eens in verdiepen… 😆
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
@Chamss wat balen dat hier niks is uitgekomen. Konden ze je in het ziekenhu ...
Nee dat hebben we hier helaas in
België niet. Had het eerder opgezocht, maar niets daarover gevonden 😕.
Minder leuk dat ze niet goed heeft geslapen. Hopelijk zet het niet door vannacht en is ze gewoon lekker moe genoeg om door te slapen. En we hopen terug op de 4 uurtjes 🙂
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ze is ondertussen al twee keer na een uur wakker geworden. Vraag me echt af ...
Hier nu ruim een uurtje ook en echt hard huilend wakker. Ben snel naar boven gerend voordat en de andere kids wakker zijn. Nu aan de borst slaapt ze alweer🤷🏼♀️