1728 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Nee dat hebben we hier helaas in
België niet. Had het eerder opgezocht, maa ...
Jaa hoop ik heel erg! Ben vannacht ook alleen. Man in voor zijn werk een nachtje weg. Net was de hond uitlaten al een uitdaging, want wilde eigenlijk ook de kleine op bed leggen. Toch maar even in de draagzak meegenomen en een klein rondje gelopen haha.
Ze is nu iniedergeval inslaap gevallen. Hopelijk voor een lange slaap! 🤞
Hopelijk wil het vannacht bij jou ook een beetje! En kan je zelf ook wat uurtjes pakken.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ja ze viel in slaap aan de borst en nu terug weer wakker nadat ik haar neer ...
Ik duim dat ze zo lekker slaapt. Hier ging het wegleggen goed. Hoop alleen dat ik vannacht niet weer te moe ben en ze dus uiteindelijk weer bij mij ligt.
8 maanden geleden
Reactie op MommOfAlmost3
Ik duim dat ze zo lekker slaapt. Hier ging het wegleggen goed. Hoop alleen ...
Die gedachte had ik net ook! Heb mezelf ook beloofd echt vannacht door te zetten op de stoel want afgelopen nachten waren echt niet goed gegaan. Heb het gevoel dat het gewoon erger was omdat ze bij mij me lag.
Ik duim mee 🤍
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Die gedachte had ik net ook! Heb mezelf ook beloofd echt vannacht door te z ...
Die belofte ken ik heel goed. Alleen het doen blijft bij mij een drama.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Oke ik dacht dat jullie ook speciale voeding hadden. Hier in Duitsland hebb ...
We hebben idd wel koemelkvrije voeding gehad om te kijken of er een KMA zou zijn. Maar dat was niet aan de orde gelukkig!
Ja hier in Nl hebben we ook wel anti reflux voeding maar daar kreeg ze ook meeega kramp van. Ze heeft een enorm gevoelig buikje..
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Nee dat hebben we hier helaas in
België niet. Had het eerder opgezocht, maa ...
Ik weet toevallig dat in Antwerpen een slaapcentrum zit voor zowel baby’s als volwassenen en ze daar baby’s uitgebreid kunnen onderzoeken! Heb namelijk 3 jaar terug overwogen daar heen te gaan met onze zoon..
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Mama’s wat doen jullie bij de start van de dag rond 7u? Ik voel me echt elk ...
Koffieeeee 🫣😂 en verder doe ik als ik vrij ben mn dagelijkse dingen zoals wasjes maar ga er ook veel op uit met de kids. Ik hou niet van thuis zitten namelijk 😂 word ik ongeduldig van haha
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Mama’s wat doen jullie bij de start van de dag rond 7u? Ik voel me echt elk ...
Ik ben redelijk actief want de oudste moet naar school daarna kak ik in en kijken mijn peuter en ik bluey😅
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Koffieeeee 🫣😂 en verder doe ik als ik vrij ben mn dagelijkse dingen zoals ...
Koffie leef ik op momenteel haha
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Ik weet toevallig dat in Antwerpen een slaapcentrum zit voor zowel baby’s a ...
Ja in het UZA! Ik vind het zo schrikwekkend om daar te overnachten met mijn dochtertje, dat maakt het toch allemaal heel erg serieus en spannend vind ik, kan mijn moederhart echt niet aan. wellicht dat ik dit even bespreek met mijn partner en zie wat hij ervan vindt. Dankje lieve Sarah voor de tip, wist niet dat ze dat deden in het UZA
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ja in het UZA! Ik vind het zo schrikwekkend om daar te overnachten met mijn ...
Ja snap dat het een hele stap is! Begrijp je gevoel daar echt in. Maar misschien is het wel iets om evt over een maand of 2 te doen als de situatie dan nog niks verbeterd is.. ik heb er destijds informatie over opgevraagd en werd fijn te woord gestaan door een hele lieve vrouw!