1728 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Wel fijn zo onderdompelen in de zetel met je kleutertje
Ja heerlijk mijn kleine koppig draak van 2 die heerlijk zijn grenzen zoekt en probeert te verleggen. Haal maar troost uit hey feit dat hij super makkelijk was met slapen als baby en nu behoorlijk pittig is. Zal de dame het andersom doen😅
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Ja snap dat het een hele stap is! Begrijp je gevoel daar echt in. Maar miss ...
Dat ga ik doen se. Ik ga even afwachten hoe het nog komende dagen gaat en dan beginnen met de methode die je had uitgeschreven. Als het dan niet werkt ga ik het toch mss overwegen
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ze wilt niet slapen, nu dus de projector ingeschakeld 😮💨
Ben toch echt bang dat ze oververmoeid is en daardoor nlet meer slaapt. En vervolgens de troost zoekt bij mama. Denk echt dat je dit patroon moet doorbreken, hoe zwaar ook. Is er een manier dat ze wel slaapt? Draagzak, kinderwagen? Dan zou ik die inzetten. Ik heb bij de eerste ook wel eens buiten gelopen in de nacht 🙈
En overdag echt zorgen dat ze dan niet te lang wakker is. Slapen doet slapen.
En wat ik doe om 7 uur? Dan gaat het knopje ook op aan 🙈 hoe moe ik ook ben 😬 oudste naar de opvang, huishouden, naar buiten als de kleine niet wil slapen of als de oudste wel thuis is.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Ben toch echt bang dat ze oververmoeid is en daardoor nlet meer slaapt. En ...
Ja oververmoeid is ze sowieso! En echt heel gek want ze slaapt wel binnen de wakkertijden. Nu was het probleem dat ze om de uur wakker werd. Dus ik heb een sterk vermoeden dat het aan de slaapregresie zou kunnen liggen.. alleen is ze nu al 2,5uur wakker, wat ik ook doe. De kinderwagen ga ik zo proberen denk ik. Dat is echt het laatste. Voor de rest heb ik álles geprobeerd 😢
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ja oververmoeid is ze sowieso! En echt heel gek want ze slaapt wel binnen d ...
Ik heb destijds ook vaak de kinderwagen aan bed gehad 🙈
Of zo’n verende wieg gaan huren? Misschien werkt dat ?
Heb even gekeken op internet voor België https://www.babybarn.be/products/nonomo-hangwieg
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ja oververmoeid is ze sowieso! En echt heel gek want ze slaapt wel binnen d ...
Och jeetje wat heftig weer!! Toen ze hier oververmoeid en overprikkelt was zei onze manueel therapeut ook, het maakt niet uit hoe ze slaapt als ze maar slaapt. Hier was de draagzak vaak een succes. Uiteindelijk, toen ze niet meer neer oververmoeid was zijn we over gegaan naar haar bedje.
Hier wordt ze overigens pas net weer wakker! Zit 5 uur en een kwartier tussen 😁 helemaal trots! Ze is ook echt wakker van de honger geworden denk ik, want na even gulzig drinken begind ze nu alweer in slaap te vallen!
Ik zit echt heel erg tegen sprong 5 op. In sprong 4 ging het slapen namelijk zoo slecht en was ze elk uur wakker. Ik hoop echt dat dit in sprong 5 minder heftig zal zijn en dat het slechte slapen ook door de slaapregressie kwam. Wij moeten volgens de app nog 10 dagen tot sprong 5. Ik heb echt het gevoel dat de sprongetjes langer duren dan de momenten dat ze geen sprongetje hebben. Je bent net een beetje bijgekomen en de volgende komt er alweer aan.
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Och jeetje wat heftig weer!! Toen ze hier oververmoeid en overprikkelt was ...
Wat goed van haar! 😁😁
Ons meisje heeft tot half 3 in haar eigen kamer gelegen. Paar x geweest om speentje te geven en had nu ook echt honger. Ze ligt nu net naast me 🙈 geen zin om m’n bed meer uit te stappen 😬😬
Onze meisjes waren toch bijna beide oud? Heb ook zo geen zin in de volgende sprong.
8 maanden geleden
Slaapt ons meisje ein-de-lijk door na de avond fles. Ben ik er al 2x uitgeweest voor mijn 3 jarige die sinds een aantal dagen super goed bezig is met zindelijk worden, maar dit ook ‘s nachts huilend verwerkt en vaak wakker word om te plassen. Super goed natuurlijk! Hoe naïef misschien maar ik heb er echt nul bij stilgestaan dat dit ook meteen in de nacht mega intensief zou zijn! En ik zou zo graag na 20 weken een paar uur achter elkaar in dromenland willen zijn. Manlief doet ook veel maar ik word vrij snel wakker van de kindjes als ik ze hoor.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Wat goed van haar! 😁😁
Ons meisje heeft tot half 3 in haar eigen kamer ge ...
Ooh wauw wat goed!!! Ons meisje is nu 20,5 week oud (klinkt echt al groot nu ik dit zo schrijf). Hoe oud is jullie meisje?
Ze is nu weer wakker, alleen in de tussentijd heb ik zelf niet geslapen. Onze hond had ineens diaree, die had dus hoge nood. Ik moest met hem rennen naar het veldje hier tegen over. Helaas regende het natuurlijk ook precies keihard. Ik was dus meteen helemaal wakker.
Hopelijk lukt het ons om zo nog een paar uurtjes te maken.
8 maanden geleden
Hier rommelde ze tot kwart over 10 en toen half 1 alweer wakker. Uiteindelijk toch in mijn bed beland. Moet echt die knop omzetten maar ben vaak alleen met alle kids dus alle slaap die ik kan pakken heb ik echt nodig 😅
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Ooh wauw wat goed!!! Ons meisje is nu 20,5 week oud (klinkt echt al groot ...
O ja dat was het, ons meisje 21.5 week. Dus weekje verschil.
Wat een pech met de hond. 😬 gaat het nu beter?
Ik heb ook niet goed geslapen 🙈 omdat ze tot half 3 in haar eigen kamer lag,deze mama moet even wennen 🙈
En ik word altijd midden in de nacht allergisch 🤷♀️
8 maanden geleden
Oeh veel berichtjes gemist!
Hier een erg onrustige nacht gehad. Wederom weer haar buikje wat roet in het eten heeft gegooid. Zoveel krampen, dikke scheten en onrust liet ze zien.
Ga vandaag het consultatiebureau bellen voor advies voor andere voeding, wil toch maar eens wat gaan proberen.. dit is zo sneu 😩
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
O ja dat was het, ons meisje 21.5 week. Dus weekje verschil.
Wat een pech m ...
Ja maar een klein verschil.
Het gaat gelukkig weer beter met de hond😃. Zulke dingen gebeuren altijd als je een keer een nacht alleen thuis bent natuurlijk haha.
Oh ja ik snap helemaal dat je dan zelf onrustiger slaapt. Maar volgens mij heeft zij wel aardig geslapen op haar eigen kamer?