1728 Reacties
8 maanden geleden
Even offline geweest want … 😮💨.
@teddy wauw wat knap seg! Super trots op jou kleine meid. Ik duim dat dit voortzet. Wat betreft sprong 5, heb gehoord dat die veel minder heftig is dan sprong 4, dus hopelijk merken jullie er weinig van en het liefst alleen overdag.
@sarah wat jammer dat ze onrustig was, heb je voeding van ochtend ingedikt? Kijk even hoe ze het doet met haar dutje zo meteen , dan heb je ook meteen je antwoord of het aan de voeding ligt. Hopelijk gaat het vannacht beter ik duim mee.
@momofalmost3 heeft ze uiteindelijk wel goed geslapen met jou in bed? En zou je er echt niet slecht om voelen, ik begrijp echt dat het snachts gewoon zo vermoeiend kan zijn.
@ellen wat een leuke mijlpaal! Toch een groot gedeelte van de nacht in eigen bedje kunnen slapen, wat fijn. Super trots op haar! Hopelijk zet het door naar volledige nachten en ervaart ze ook gewoon wat meer rust.
Hier ben ik vannacht beginnen doordraaien. Ze was op en af aan het huilen en ik merkte dat ze haar slaap aan het zoeken was, dus ineens gretig gebruik gemaakt van het moment om aan de slaap training te beginnen. Ben er zeker 20x naar toe moeten gaan, maar ze is uiteindelijk wel alleen in slaap gevallen om 2u15 door te jammeren. Ze heeft van 2:15u-7:45u doorgeslapen dus dat is wel echt fijn en heb dan ook die uren kunnen nemen om bij te tanken!!
Nu bezig aan het eerst dutje van de ochtend dus ik ga de slaaptraining verder proberen te zetten, kijk er wel echt tegenop maar hoop gewoon oprecht dat het loont.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
@teddy wauw wat knap seg! Super trots ...
Wat super stoer en knap dat je het hebt doorgezet! Echt respect hoor! Hopelijk heb je zelf toen daarna ook fijn geslapen. Ga zo door ❤️
En ja heel goed dat ons dochtertje in haar bedje heeft geslapen. Moet nu eigenlijk net zo goed als jou zijn en doorgaan met haar bedje, ook overdag. Maar ze hangt nu in de draagzak 😬😬 kan iemand me even een schop onder de kont geven? 🤣
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Waaauw wat goed dat ze zo lang heeft geslapen! Dat moet voor jou ook wel heel fijn zijn!
Bij ons moet ze ook altijd een beetje jammer voordat ze inslaap valt. Niet echt huilen, maar gewoon even jammeren. Volgens mij verwerkt ze dan gewoon prikkels. Ik blijf er altijd bij en denk dan, ze is niet alleen. Ik ben erbij het is niet erg dat ze even een beetje huilt. Hopelijk helpt die gedachten voor jou ook!
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Wat super stoer en knap dat je het hebt doorgezet! Echt respect hoor! Hopel ...
Haha lastig he! Ik vond het ook zo lastig om haar naar der eigen kamer te doen. Merk alleen nu ze daar ligt wel echt dat het voordelen heeft. We hebben allemaal meer rust. Ook slaapt ze volgens mij veel dieper dan toen ze nog in de draagzak zat en bij ons in de kamer sliep.
Tegelijkertijd mis ik haar ontzettend zo dicht bij me. Dus geniet ook gewoon lekker van de momentjes dat ze wel lekker in de draagzak zit. Ze zijn maar zo kort klein.
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Haha lastig he! Ik vond het ook zo lastig om haar naar der eigen kamer te d ...
Ja heel lastig ☺️
Weet niet wat ze vandaag heeft maar ze is een beetje heel erg ontevreden. Slecht drinken, slecht slapen… heb een beetje gevoel dat ze moet poepen maar dat het niet lukt.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Wat goed dat ze zo lekker heeft geslapen daarna!!
Bij mij in bed slaapt ze op zich wel redelijk maar dat is voor mij meer gevoelsmatig denk ik omdat ze nog steeds komt maar dan is het aanleggen en slapen. Ben vandaag van ellende gaan kolven zodat ik zeker weet dat ze genoeg drinkt. Misschien maakt dat de nachten wat minder onrustig🤷🏼♀️
8 maanden geleden
Hier net een uur bezig geweest en ook de pick up put down methode geprobeerd. Uiteindelijk toch maar aan de borst gedaan. Denk ook dat mijn productie niet optimaal is voor haar dus eerst dat maar even proberen met meer voeding overdag.
Hoe gaat het bij jullie?
8 maanden geleden
Reactie op MommOfAlmost3
Hier net een uur bezig geweest en ook de pick up put down methode geprobeer ...
Ik ben ook een uur bezig geweest en heb het opgegeven 🙈 ze moet eerst maar even wennen aan haar kamertje denk ik. Merk dat ik de methode wel moeilijk vind.
@Sarah, is er eigenlijk ook een tijd waar je op moet letten? Mag je bijvoorbeeld een uur bezig zijn om haar in slaap te krijgen? Wordt ze dan niet oververmoeid 😬
Denk dat ze wel een spelletje speelt. Als ze me ziet gaat ze lachen, ben ik uit beeld gaat ze huilen.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Ik ben ook een uur bezig geweest en heb het opgegeven 🙈 ze moet eerst maar ...
Ja ik vind het ook heel moeilijk en merk ook dat ik even vast loop op waar doe ik nu goed aan. Ik weet dat ze moet leren zelf in slaap te vallen maar zelfs net met het proberen is het huilen en dan geef ik best snel toe.
8 maanden geleden
Reactie op MommOfAlmost3
Hier net een uur bezig geweest en ook de pick up put down methode geprobeer ...
Ooh wat balen dat je productie niet goed is. Ga je haar nu overdag vaker aanleggen?
Hier ging het vanavond echt heel makkelijk. We hadden hardgelopen en ze was voor het eerst mee in de hardloopkar (heel kort, want conditie na zwangerschap en bevalling is echt dramatisch). Het was iniedergeval lang genoeg voor haar om heel moe te zijn. Dus lekker samen gedoucht, daarna gevoed en der bedje ingedaan. Ze sliep binnen 5 minuten.
Vanmiddag ben ik overigens wel een uur bezig geweest. Ging ze ook steeds naar me lachen. Ik ben er wel achter dat ik echt goed moet timen met naar bed brengen. Te vroeg is niet slapen en te laat ook niet. Ze laat nu heel duidelijk met in der oogjes wrijven zien dat ze moe is. Zodra ik dit zie gaan we meteen naar bedje. Dat helpt wel redelijk.