1728 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ik ben ook een uur bezig geweest en heb het opgegeven 🙈 ze moet eerst maar ...
Ja Ellen, dat herken ik ook heel erg!

8 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Ja ik vind het ook heel moeilijk en merk ook dat ik even vast loop op waar ...
Ja dat ondervind ik ook. Gisteren was het hier pas dat ze om 2u15 in slaap viel …

8 maanden geleden

Hier nu toch alweer wakker, helaas. Hopelijk gaat ze zo na het voeden een lekkere lange slaap doen.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hier nu toch alweer wakker, helaas. Hopelijk gaat ze zo na het voeden een l ...
Ooh nee ook al😔 Hier is ze echt elk uur wakker en net was ze wakker wakker dus ik dacht voeding. Nou paar slokken en ze stopte en sliep. Ze is zo moe 😵

8 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Ooh nee ook al😔 Hier is ze echt elk uur wakker en net was ze wakker wakke ...
Hier ook weer wakker. Geef nu ook flesje en dan gaat ze mooi bij mij in bed 🙈

8 maanden geleden

Hier ook weer wakker en tussen de twee voedingen door ook alweer een paar keer eruit geweest voor der speentje. Ik heb ook ineens super veel melk of ze drinkt vandaag niet genoeg, want ik heb echt last van volle borsten/ stuwing. Ik heb haar bijvoorbeeld nu aangelegd bij de volste borst, maar de andere voelt ook vol. Snachts wil ze altijd maar 1 borst drinken dus dat is nu niet zo handig. Hopelijk wil ze zo de andere borst ook nog.

8 maanden geleden

Hoe was jullie nacht verder? Hier een goede nacht gehad. Ik moest zelf werken tot laat dus lag er pas om 1 uur in. Maar hier is hij uiteindelijk om 19:15 uur gaan slapen en kwam toen om 20:30, speentje gehad. Vervolgens om 22:45-01:00-04:45 en nu rond 6 uur wakker. Ik mag niet klagen 😊

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Hoe was jullie nacht verder? Hier een goede nacht gehad. Ik moest zelf we ...
Fijn dat jullie een goede nacht hadden! Hier was de nacht erg onrustig. Op een gegeven moment was ze elke 10 a 15 minuten wakker, ik haar toen maar in bed genomen. Ze heeft in bed nog wel even geslapen, maar dat was erg onrustig, veel draaien met haar hoofd en steeds haar speen kwijt. Gister was echt een goede nacht vannacht helaas weer wat minder. Hopelijk gaat komende nacht weer beter.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hier ook weer wakker en tussen de twee voedingen door ook alweer een paar k ...
Misschien beginnen je borsten de boel weer anders te regelen? Hoop dat je er niet te veel last van hebt. Hier is mevrouwtje uiteindelijk om 12 uur bij mij in bed gaan slapen. Dat ging gelukkig goed, maar niet echt de bedoeling natuurlijk 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ik ben ook een uur bezig geweest en heb het opgegeven 🙈 ze moet eerst maar ...
Overdag zei ze Max 45min en dan een andere optie aanbieden zoals draagzak, kinderwagen. En de avond door gaan tot ze slaapt.. ik bleef trouwens wel altijd in beeld! Nu nog steeds wel. Ik leg haar nu in bed, doe letterlijk 2 stappen naar achter en dan doe ik niks meer. Zr kan me dan nog wel zien

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Fijn dat jullie een goede nacht hadden! Hier was de nacht erg onrustig. Op ...
Ahhh wat vervelend!!! Hier was het ook heel onrustig. Ik ga vandaag toch haar voeding maar weer indikken. Blijkbaar is de reflux toch nog wel meer aanwezig als dat ik dacht. Daarnaast zijn we over gegaan op andere voeding voor moeilijke stoelgang en heb ik haar net weer een klysma gegeven. Hopelijk maakt dat alles dat ze vandaag overdag iig weer meer comfortabel is. Gister was echt niet leuk 😭 Hoe gaat het nu bij jou? Trek je het allemaal wat beter nu icm werken?

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hier ook weer wakker en tussen de twee voedingen door ook alweer een paar k ...
Ik had van de week ook ineens weer stuwing. Hij drinkt nu weer minder vaak dan vorige week 😅

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Overdag zei ze Max 45min en dan een andere optie aanbieden zoals draagzak, ...
En dan begint ze bij jou niet te lachen? 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ahhh wat vervelend!!! Hier was het ook heel onrustig. Ik ga vandaag toch ha ...
Is het dan ook echt een bal als het er uit komt na die klysma? Ons meisje kan ook slecht poepen volgens mij. Gisteren de hele dag aan het drukken maar er is nog steeds niks uit. Welke voeding hebben jullie nu? Volgende week moeten we weer naar de kinderarts moet er ook maar eens naar vragen.

8 maanden geleden

Hier een oké nacht gehad. Ze is wel pas om 22:30u in slaap gevallen.. maar de nacht ging oké 🤍.

8 maanden geleden

De meeste van jullie hebben een betere nacht achter de rug, wat fijn voor jullie! @teddy kop op! Vannacht zal beter gaan, ik duim mee!

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ahhh wat vervelend!!! Hier was het ook heel onrustig. Ik ga vandaag toch ha ...
Hopelijk gaat het vandaag beter en vannacht ook. Echt ook niet fijn voor haar dat ze zon last heeft, arm meisje 🤍

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Overdag zei ze Max 45min en dan een andere optie aanbieden zoals draagzak, ...
Dus als ik het goed begrijp als het na 45 min niet werkt overgaan op een andere hulpmiddel, maar zolang je niet zelf wiegt of de borst geeft etc? Hoe zit dat dan met de andere dutjes? Want dan is het schema toch in de war? Hoe doe je dat dan met het naar bed gaan Savonds, want dan kom je niet goed uit. Dat had ik gisteren dus overdag waardoor ze pas om 22:30u effectief wilde/kon slapenn

8 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Ooh nee ook al😔 Hier is ze echt elk uur wakker en net was ze wakker wakke ...
Slaapregressie?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Slaapregressie?
Dat is wel door mijn hoofd gegaan ja. Alleen ze is nu 5 maanden sinds gister😅. Dus dacht de 4 maanden regressie hebben wel al gehad toch 🤣