1728 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Ahhh wat vervelend!!! Hier was het ook heel onrustig. Ik ga vandaag toch ha ...
Lief dat je er naar vraagt. We hebben de afgelopen tijd iets meer slaap gehad, dus het gaat wel iets beter gelukkig. Ik voel me niet meer zo'n wandelende zombie haha en ik heb niet meer het gevoel dat ik op instorten sta. Dus hopelijk blijven de nachten nu iniedergeval zo en gaan we niet meer terug naar ieder uur.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
En dan begint ze bij jou niet te lachen? 🙈
Nee want haar kamer is zo donker dat ze mij eigenlijk niet echt kan zien.. dus vraag me überhaupt af hoor op het meerwaarde heeft dat ik nog op haar kamer blijf staan. Denk dat ik het meer voor m’n eigen gevoel doe als voor haar haha
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Is het dan ook echt een bal als het er uit komt na die klysma?
Ons meisje ...
Jaaa mega hard is het.. en ook heel klei achtig.. 😅
Vervelend dat jullie meisje er ook last van heeft!
Wij geven nu Nutrilon Omneo. We mengen dit maar haar normale voeding. Dus half om half.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Dus als ik het goed begrijp als het na 45 min niet werkt overgaan op een an ...
Ja overdag idd! Dus als je 45min hebt geprobeerd en ze slaapt niet dan idd een ander alternatief, maar idd niet wiegen of de borst.
De slaapcoach die ik had werkt niet met een schema maar met wakkertijden. Daardoor is ook elke avond de bedtijd op een ander tijdstip (al hebben wij inmiddels wel een ritme erin waardoor ze elke dag wel ongeveer rond het zelfde tijd naar bed gaat).
Maar zo hadden we de ene dag 3 dutjes, de andere dag 4, en soms wel eens 5.
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Nee want haar kamer is zo donker dat ze mij eigenlijk niet echt kan zien.. ...
Misschien moet ik het nachtlichtje dan maar uitdoen 🤣🙈
Hahaha als dat een fijn gevoel is dan gewoon doen 😁
En wat zielig dat het echt een bal is. Dat heeft ons dochtertje nog niet. Nou ja afwachten wat er uit komt als ze eindelijk gaat poepen.
Het is wat kleine baby’s 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Ja overdag idd! Dus als je 45min hebt geprobeerd en ze slaapt niet dan idd ...
Ik ben ook met wakkertijden gaan werken. Dat werkt eigenlijk heel goed. Ik hou 1,5 uur wakker aan en als ik zie dat ze eerder moe is gaat ze eerder. Daardoor wisselen de dutjes bij ons ook heel erg, maar het werkt wel goed!
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Hey mama’s
Hoe ging de avond? Slapen jullie kindjes al?
Hier aan het vo ...
Ik heb der net in slaap gevoed maar verwacht haar nog wel een paar keer vanavond. Wel vanmorgen haar in bed in slaap geholpen wat al een stap is aangezien ik altijd voed of in de schommelstoel zit😅