1728 Reacties
8 maanden geleden
Hier ook weer wakker. Ze wordt altijd wakker van mijn man die naar bed komt. Ik heb al zo vaak tegen hem gezegt dat hij stil moet doen. Hij vind alleen zelf dat hij heel stil doet, terwijl ik ook vaak wakker van hem schrik. Hopelijk valt ze zo na haar voeding weer inslaap.
Ik heb haar vannacht ook niet meer in haar puckababy, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Ze was vanmorgen bij mijn schoonmoeder in haar bedje ook van rug naar buik gedraaid, dus ik durf haar niet meer met haar armpjes vast te laten slapen. Overdag slaapt ze overigens altijd met haar armpjes los. Alleen dan is het vaak een hele strijd om haar inslaap te krijgen. Als haar armpjes vast zitten slaapt ze vaak echt super snel. 'S nachts heb ik geen zin in die strijd, dus was haar puckababy nog wel heel fijn. Ben benieuwd vannacht.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Pfff hier slaapt ze nog altijd niet. Ze is ondertussen al 5u wakker
Jeetje wat heftig weer. Is er geen andere manier om haar toch inslaap te krijgen? Vindt ze de draagzak fijn?of iets anders waarvan ze slaperig wordt? Dit is voor jou amper vol te houden! Hoop echt zo voor je dat ze snel beter gaat slapen!
8 maanden geleden
Pff we zijn een uur verder en ik ben nu al zwaar gefrustreerd. Wat shit zeg die armen los. Ze ligt alleen maar in der gezicht te wrijven en der speen eruit te trekken. Vervolgens is het huilen dat ze geen speen heeft. Ben net zwaar gefrustreerd weg gelopen. Ik ben moe en kan nu alleen maar denken hou die speen dan gewoon in....
Wilde der puckababy toch maar aan gaan doen, blijkt mijn man hem gewassen te hebben, maar niet in de droger gedaan. Hij dacht ze krijgt hem toch niet aan dus kan wel zo drogen. Helaas is tie nu dus nog zeik nat. Moeten dus echt de nacht zo door. Ik hoop niet dat dit zo heel de nacht blijft doorgaan, want dan word het een lange nacht
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Pff we zijn een uur verder en ik ben nu al zwaar gefrustreerd. Wat shit ze ...
Wat een gedoe Seg! Begrijp je frustratie enorm!
Hier ook even boos weg gelopen! Ben hier al van 19u bezig!!! Nog altijd !!!
Ben gewoon kapot en dan denk ik ook wat is er nu? Je bent toch moe ? Slaap dan???
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
En het is zover. Echt mijn punt bereikt waar ik gewoon brein op 0 zet en ge ...
Vind het echt heel erg voor je 馃様 is er misschien iemand die jullie kan helpen? Dat ze een nachtje gaat logeren? Kan jij slapen en misschien kan iemand anders haar uit het negatieve spiraaltje krijgen?
En anders zou ik echt hulp gaan zoeken. Je kan dit zo niet volhouden lieve mama.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Aah jeetje wat heftig, maar zo logisch dat je dit niet volhoudt. Dat houdt niemand vol hoor! Vind sowieso dat je dit al heeeel erg lang hebt gedaan zo.
Er zullen in Belgi毛 toch ook best instanties zijn die jullie hierbij kunnen helpen?
Hopelijk slapen jullie inmiddels !
8 maanden geleden
Reactie op MC26
Hier precies hetzelfde probleem elke nacht met die armpjes.... Voor me gevo ...
Ja echt he! Ik ben uiteindelijk uit frustratie haarr puckababy gaan droog f枚hnen. Toen ik eindelijk klaar was, sliep ze haha. Dat zal je altijd zien. Het heeft wel 2 uur geduurd...
Ben haar nu weer aan het voeden, ben benieuwd hoe het zo gaat.
Ik heb nu haar puckababy iniedergeval droog en der wiegje in onze kamer staat eventueel ook klaar. Ik ga nu echt geen twee uur meer tobben met der haha.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ooh jeetje wat heftig zeg. Hoop dat ze is gaan slapen en jij ook nog wat heb kunnen slapen. En inderdaad misschien een keer uit logeren als jullie je daar fijn bij voelen. Of dat overdag iemand bij jullie thuis is bij haar zodat jij kan slapen.
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Is voor jullie die volgende slaapzak van puckababy niks met die ritsen dat je arm voor arm kan doen?
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Hier heb ik dat ook vaak (nooit ingebakerd verder), altijd de neiging om met de handen te zwaaien en speentje eruit te pakken (hij kan hem vaak ook gelukkig zelf erin doen). De nachten zijn hier sinds maart zwaar, vooral ik slaap krijgen is een dingetje. Als hij wakker ligt, en met zijn handen zwaait en huilt dan wat ik vaak doe ik hem liggend in bed in mijn armen pakken vanuit de zijligging en hem zo knuffelen. Hierdoor heeft hij geen last van zijn armen en valt hij (na wat strijd) in slaap waarna ik hem gewoon op zijn rug kan neerleggen. Als samen slapen iets is wat jij soms doet en wilt dan zou het misschien kunnen helpen. Vaak is het echt zoeken hier naar wat werkt.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Dit is best wel heftig, ik heb geen idee hoe jij dit volhoudt! Ik geloof dat jullie al van alles geprobeerd hebben en het is een uitdaging vooral als het overgaat van de ene naar het andere bij die kleine. Hier sinds maart ook een uitdaging (niet zo extreem weliswaar). Hier werkt het echt als wij afwisselen en de vader hem in slaap wiegt. Soms denk ik dat de kleine frustratie kan voelen, en een ander persoon kan soms goed zijn. Bij ons werkt dat wel eens (ook niet altijd). Gisteren hier ook drama, huilen tot en met en bij aanleggen blijven huilen en niets eten. Besloten om een zetpil te geven omdat ik dacht dat hij misschien echt last heeft van tandjes die ergens borrelen in zijn tandvleesjes. Hij viel na de zetpil goed in slaap met een ruk van zeven uur opeens. Mocht jij het idee hebben dat pijn ivm tandjes een rol spelen kan dat misschien ook helpen. Hopelijk vind je dit ongevraagd advies niet erg. Ik hoop dat hier snel iets voor vindt, en eerlijk gezegd, druk maar lekker door bij de kinderarts! Artsen hebben vaak de neiging je snel de deur te wijzen met hoort erbij bla. Gewoon geen nee accepteren, want negen uur wakker is wel echt lang voor zo鈥檔 klein frutje. Ze hebben een zorgplicht, die mogen ze nakomen als je met zo鈥檔 serieuze vraag komt
8 maanden geleden
Reactie op MC26
En hoe is de rest vd nacht gegaan? Wij gaan dit ding bestellen
Uiteindelijk wel oke, na haar nacht voeding heb ik haar op de zij gelegd. Toen bleef ze wel rustig liggen. Ze was vanmorgen wel weer op haar rug gedraaid. Geen idee of het toeval was, maar ze bleef iniedergeval slapen.