Origineel bericht:
Nog anderen die wakker zijn? Wat houdt je wakker? Laten we het op z’n minst gezellig maken met elkaar :)
Vorige deel: https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-november-2023/de-nacht-club-m0j5Xn?page=1
Ooh balen! Beterschap voor der. Hier heeft ze zelf ong een schema alles wijkt ong half uur voor of na 7, 11, 15, 19 en dan vaak snachts nog 1 x. We hebben haar ook tijdje wakker gemaakt om half 11 maar dan ging ze dnachts helemaal spoken. Ze drinkt voor slapen gaan 210 en rest 180
Ik heb ook altijd echt moeite moeten doen om hem in slaap te krijgen. Gaat ineens veel beter al heb ik het idee dat het Nunki laken ook effect heeft. En in de avond ga ik met hem samen in bed liggen en geef de borst. Vaak wacht ik dan even en op een gegeven moment van hij zelf in slaap al lukte dat niet altijd.
Wieg jij ook dan? Hier is ze misschien 2x zelf gaan slapen maar lukt eigenl ...
Meestal wil ze aan de borst spenen en dan valt ze in slaap. Maar ook vaak wiegend rondwandelen. Zelf in slaap vallen lukt haar enkel snachts nadat ze is wakker geworden voor een voeding. Heel af en toe hulp nodig, maar echt heel gek dat ze het snachts wel kan maar om de nacht in te gaan of overdag het niet kan. Ze schreeuwt het echt dan uit haha