1728 Reacties

8 maanden geleden

Hier gingen de slaapjes overdag voor het eerst in haar leventje goed 馃檲 tot 2x toe 2 uur in bed. Dus ik dacht dat wordt vast een goede nacht. Fout gedacht. Wat een 馃く馃く馃く nacht.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hier zit ik weer naast haar bed en heb de neiging om der puckababy weer aa ...
Ahhh rot is die overgang h猫! Wij hadden dat bij onze zoon ook, die had ik ook ingebakerd en was daarna zo rot om af te bouwen. Wat uiteindelijk bij ons had geholpen was het dlaapzakje van Fedde en Kees. En dan de ritsjes steeds verder los maken. Misschien is dat nog iets voor jullie?

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Dat lijkt me erg pittig met een tweeling! Hoe slapen ze snachts? Is dat een ...
Ja snachts gaat dus bizar goed, ze gaan tussen 18 en 19 naar bed en worden rond 6 uur weer wakker. De afgelopen nachten wel eerder rond 5-5.30 uur en kunnen we ze nog even terugleggen tot ong 7 uur. Alleen nu deze ochtend niet...dusja we zijn er vroeg bij hahaha. Nb dit is mijn eerste zwangerschap en eerste kindjes, ben daardoor niet iets anders "gewend" en heb een hele lieve partner die ook super goed is met hen :)

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hier zit ik weer naast haar bed en heb de neiging om der puckababy weer aa ...
Wat lastig om af te bouwen lijkt me! Misschien hebben jullie het al geprobeerd hoor, maar bij ons hielp het om een grote hydrofiel als deken te gebruiken en strak onder het matras vast te maken. Zo heeft ze net die geborgenheid en gaan de armpjes misschien minder snel bewegen. Succes 馃崁

8 maanden geleden

Hier gingen de slaapjes vorige week super en nu weer helemaal terug bij af 馃槶

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Is het nunki laken nog wat? Die van mij was ook heel onrustig met de armen ...
Ze ligt inderdaad onder het nunki lakentje. Ze heeft alleen die armen er meteen onderuit gewerkt haha. Ik heb haar uiteindelijk vannacht maar weer in haar wiegje bij ons op de kamer gelegd. Dan kan ik gewoon liggend steeds die speen in doen, ipv dat ik er helemaal uit moet. Blijkbaar had ze het gewoon nodig om weer dichterbij te liggen, want heb der speen amper aangeraakt. Ze viel meteen inslaap en heeft 2x 3 uur geslapen. Nu ligt ze ook nog lekker met haar oogjes dicht. Nu ze niet meer ingebakerd ligt, dus maar weer lekker dichtbij ons laten slapen. Geeft haar waarschijnlijk toch wat meer geborgenheid, nu ze die kwijt is van haar slaapzakje.

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Hier gingen de slaapjes overdag voor het eerst in haar leventje goed 馃檲 tot ...
Ohhh dat is jammer!! Wel heel fijn dat ze overdag zo goed in haar bedje heeft geslapen!!

8 maanden geleden

Nog mama's die nog steeds of opnieuw zo slechte nachten hebben met hun kiddo? Hier eentje wakker 2,5u na de vorige voeding, de hele nacht door ...

8 maanden geleden

Reactie op panaceatic

Nog mama's die nog steeds of opnieuw zo slechte nachten hebben met hun kidd ...
Helaas wel ja! Ze komt elke 2,5 a 3 uur. Soms laat ze er iets langer tussen, maar gemiddeld toch wel 2,5 a 3 uur.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Helaas wel ja! Ze komt elke 2,5 a 3 uur. Soms laat ze er iets langer tussen ...
Zo vermoeiend.. mijn eigen blokjes slaap zijn niet langer dan 2u.. slopend. Frustrerend ook om van velen te lezen dat ze al nachten doorslapen. Ik zou al blij zijn met 1 langer blokje... Dutjes gaan hier trouwens wel goed. Ze kan wakker in bed gelegd worden en zelfstandig inslapen. Ze krijgt ook grotere flesjes aangeboden om uit te testen maar drinkt die dan niet leeg. Ik probeer snachts ook om ze te laten verder slapen zonder voeding, afgelopen nacht 1x gelukt voor 1 uurtje... Wat doen we verkeerd (want zo voelt het)... 馃様馃様

8 maanden geleden

Reactie op panaceatic

Hier ook!

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hier ook!
Slopend he..

8 maanden geleden

Reactie op panaceatic

Ja. Soms een nacht dat het iedere drie uur is. Maar eigenlijk is het vaak tussen 1,5-2,5 uur 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op panaceatic

Zo vermoeiend.. mijn eigen blokjes slaap zijn niet langer dan 2u.. slopend. ...
Je doet echt niks verkeerd, het is heel normaal dat kindjes van deze leeftijd nog nacht voedingen nodig hebben. Het lijkt hier op het forum anders, maar de meeste kindje slapen echt nog niet door hoor!

8 maanden geleden

Hoe gaat jullie avond?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hoe gaat jullie avond?
Hier is ze al een paar uur wakker hoop dat ze zo lekker gaat slapen. Gister voor het eerst in der eigen kamer en moet zeggen dit is best goed gegaan.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hoe gaat jullie avond?
Hoe is het bij jou?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hoe gaat jullie avond?
Pff hier hadden we echt een moeilijke dag. Ze wilde maar niet slapen. Uiteindelijk heeft ze een keer 30 min en 2x 45 min geslapen. Alleen nu kan ze echt alleen maar huilen van vermoeidheid. Hopelijk gaat de nacht beter. Hoe gaat het bij jou?

8 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Hier is ze al een paar uur wakker hoop dat ze zo lekker gaat slapen. Gister ...
Wat fijn! Ik duim mee voor deze nacht. Zijn de dutjes gelukt vandaag in haar bedje? Hier een zieke baby sinds gisteren. Heel huilerig en hangerig. De dutjes gaan moeizaam, maar redelijk goed geslapen. De combinatie van ziek zijn, sprong 5 en slaapregressie is toch wel andere koek 馃ズ. Ben haar nu in slaap aan het doen. Hopelijk ga ze zo lekker slapen en misschien dat ze toch wat beter slaapt vannacht nu ze ziek is. Voorheen was het uren snachts wakker zijn of uren erover doen om snachts in slaap te geraken of om de uur wakker worden. 馃ぇ

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Pff hier hadden we echt een moeilijke dag. Ze wilde maar niet slapen. Uitei ...
Wat sneu, ik begrijp het echt! Zit ze in sprong 5? Ik duim mee voor een betere nacht. Misschien dat ze vandaag zo overprikkeld en moe is, dat ze het vannacht compenseert 馃槙